مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی با رئیس بسیج ادارات و کارمندان دیدار کرد

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی با رئیس بسیج ادارات و کارمندان دیدار کرد


سید رضا موسوی نیا،‌ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی با سرهنگ سید جواد کمالی، رئیس بسیج ادارات و کارمندان ضمن دیدار به گفتگو در خصوص برنامه های بسیج این اداره پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی، در این جلسه رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) گفت: روحیه بسیجی بر هر مجموعه ای که حکم فرما باشد سبب رشد، توسعه و تعالی آن مجموعه خواهد شد و امروزه بسیج باید محمل آرامش و رجوع همه پرسنل باشد وموجبات همدلی وانسجام را فراهم نماید.

کمالی ادامه داد: بایستی روحیه بسیجی در ادارات و نهادهای عمومی تقویت و از این فضا برای تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع بهره گیری شود چرا که برخورد نامناسب و سهل انگارانه با مردم مراتب غیر قابل قبولی به دنبال دارد چرا که یکی از مهمترین وظایف ما در ادارات این است که به مشکلات مردم دامن نزنیم و به عنوان یک خادم با شهروندان به درستی رفتار کنیم.

این مقام مسئول همچنین به عزم جدی بسیج در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مد ظله و تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: با توجه به تحریم های غیر منصفانه علیه ایران تنها راه مقابله با این شرایط اتکا به ظرفیت های داخلی و جوانان است و امیدواریم در مصارف و خرید های ادارات نیز این امر مورد توجه قرار گیرد.

همچنین مهندس موسوی نیا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: در دوران دفاع مقدس وقتی اسم بسیجی می‌آمد یعنی کسی که بیشترین خدمت را به مردم بدون هیچ انتظاری انجام می‌داد.

وی در خصوص جایگاه بسیج در کشور گفت: نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان قد علم کردند و شانه‌به‌شانه نیروی‌های نظامی از میهن اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: مهم‌ترین ویژگی بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا، اطاعت از ولایت‌فقیه، اخلاص، تواضع و فروتنی، شجاعت، مردمی بودن و شهادت‌طلبی است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به ویژگی‌های اخلاقی بسیجیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با نگاه و فعالیت بسیجیان قوت خواهد گرفت .

مهندس موسوی نیا اضافه کرد: نگاه بسیجی باید در جامعه توسعه یابد زیرا بسیج می‌تواند اتحاد و یکپارچگی را در جامعه ارتقا دهد.

همچنین بازدید از اتاق بسیج بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی و تقدیر از مهدی دشت بیاض،‌فرمانده پایگاه بسیج این بنیاد و مهندس موسوی نیا از دیگر محورهای جلسه بود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات