جلسه هم اندیشی همکاران معاونت پشتیبانی برگزار شد.

جلسه هم اندیشی همکاران معاونت پشتیبانی برگزار شد.

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، همکاران معاونت پشتیبانی و مسئول پشتیبانی امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن استان در این جلسه فعالیتهای روزانه، وظایف اداری و نقاط ضعف و قوت حوزه فعالیت خود را در فضایی دوستانه و صمیمی بیان نمودند.

آقای حسینی، معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان نیز در این جلسه ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته توسط همکاران، وظیفه همکاران معاونت پشتیبانی را همانند قلب در بدن انسان دانستند که وظیفه پمپاژ و تزریق امکانات و برآورده کردن نیازهای سایر حوزه ها را داراست.

ایشان استفاده از خرد جمعی در امورات و اخذ بهترین تصمیم با در نظر گرفتن قوانین و جوانب دیگر را یک اولویت کاری دانستند و بر تشکیل منظم جلسات با هدف رسیدن به مصوبات و حصول برنامه اجرایی از این مصوبات تاکید کردند و از همکارانی که توانایی انجام مصوبات و برنامه های بدست آمده را ندارند خواستند تا در حوزه های دیگر به فعالیت خود ادامه دهند و مانع تحرک و پویایی بوجود آمده و در حال گسترش نباشند.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان با بیان اینکه آماده دریافت ایده ها و نظرات همکاران در همه امور هستند از همکاران معاونت پشتیبانی خواستند در کارهای محوله خود سرعت، خلاقیت و تحرک بیشتری داشته باشند چرا که باید پاسخگوی نیازهای کل همکاران در سطح استان باشند و با توجه به شرایط و ظرفیت های بوجود آمده، تعلل و کاستی در انجام وظایف بویژه در حوزه پشتیبانی قابل قبول نیست.

ایشان همچنین با تاکید انجام کارها در مدت زمان اداری با برنامه ریزی و سرعت عمل، پیشگیری و پیگیری را دو مولفه مهم در انجام امورات دانستند و ابراز داشتند: همکاران با پیشگیری از خسارتهای احتمالی برای خود و سیستم جلوگیری می کنند و با پیگیری نیز وظایف خود را تا حصول نتیجه که منتج به ارتقاء همکار و سیستم میگردد، دنبال میکنند.

آقای حسینی با بیان اینکه روزمره گی و بی برنامگی در معاونت پشتیبانی جایی ندارد، آن را باعث اخلال در کل سیستم دانستند و تامین نیازها و خواسته های قانونی سایر حوزه ها را از وظایف حوزه پشتیبانی دانستند و بر آن تاکید کردند.

ایشان در ادامه بر تقویت فرهنگ اداری از طریق امور اداری با تشویق همکاران صاحب فکر، خلاق و موفق در حوزه کاری و مذاکره با همکاران بی برنامه وبی تفاوت نسبت به انجام وظایف ، تسریع همراه با دقت در ارائه خدمات مالی مجوز دار و پیش بینی شده برای پیمانکاران و …، فرهنگ سازی و مدیریت بیشتر و دقیق تر و اولویت دار کردن خریدها و هزینه ها توسط اداره خدمات و پشتیبانی، نظارت بر کارکرد و استفاده صحیح و بهینه از اموال در اختیار همکاران توسط جمعدار اموال، ایجاد و توسعه خدمات رفاهی و سلامت برای همکاران توسط واحد رفاه، برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و مورد نیاز توسط واحد آموزش و نظارت بر کارکرد سامانه های خدماتی مورد استفاده در بنیاد و تسریع در رفع مشکلات موجود در سیستمها توسط واحد فناوری اطلاعات تاکید کردند.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان در پایان از همکاران مرتبط با کمیته پایش عملکرد شعب تقدیر و تشکر کردند و از جمع بندی نتایج حاصل از آن برای تصمیم گیری های آتی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و پایش تحقق تعهدات جهت پاسخگویی به عملکرد ها خبر دادند.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات