برگزاری جلسه بررسی مسائل ومشکلات روستاهای شهرستان ومحدوده منطقه آزاد ارس جلفا

برگزاری جلسه بررسی مسائل ومشکلات روستاهای شهرستان ومحدوده منطقه آزاد ارس جلفا

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی وبا حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان ، مدیرکل امور روستایی استانداری ، مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان ، فرماندار شهرستان جلفا،  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و معاونین و مدیران آن سازمان ، معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان و مدیر بنیادمسکن شهرستان جلفا جلسه ای در خصوص بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان و محدوده منطقه آزاد ارس ، در شهرستان مرزی جلفا تشکیل وبرگزارشد.
در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به روستاهای شهرستان علی الخصوص در حوزه گردشگری و ارتقاء جایگاه صنعت توریسم روستایی بررسی و تصمیماتی اتخاذ گردید.
مهندس باباپورمدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارزنده بنیاد مسکن  و حمایت های دولت از روستائیان در خصوص ارائه وام های بهسازی مسکن روستایی اشاره ن موده و آثار مقاومسازی در روستاها را بعنوان سرمایه گذاری و تعالی در زمینه توسعه پایدار روستاها عنوان کردند و همچنین از آمادگی این بنیاد در اجرایی نمودن تفاهم نامه های فی مابین با سازمان منطقه ازاد ارس و همچنین تفاهم نامه فی مابین با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جهت ارتقای جایگاه روستاهای هدف گردشگری و مرزی شهرستان اعلام نمود.
در پایان ضمن بازدید از روستاهای اوشتبین و کردشت و پتانسیل ها وجاذبه های گردشگری این روستاها بازدید نمودند. در این بازدیدها مشکلات و موانع ایجاد شده و پیش روی توسعه روستاهای فوق از طرف شورای اسلامی و دهیاران محترم عنوان و مقرر شد با تشکیل جلسات کارشناسی و پیگیری های مستمر در خصوص حل مشکلات فوق و توسعه کالبدی روستاها اقداماتی انجام و مبذول گردد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات