بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر رتبه دوم پاسخگویی به شکایات کسب کرد

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر رتبه دوم پاسخگویی به شکایات کسب کرد

به گزارش “روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر”؛ مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: این اداره کل موفق به کسب رتبه دوم در پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) در استان شد.

عبدالکریم شیخی شتان در جمع خبرنگاران افزود: از دلایل تشکیل سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) حرکت در راستای بهبود روند اجرایی دولت بدون نیاز به حضور افراد است که مردم می توانند از هر جای کشور با این سامانه تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کنند.

وی اظهار داشت: هدف از سامانه الکترونیکی مردم و دولت کاهش مراجعه های حضوری است و افراد می توانند در صورت مشاهده هر نقضی در مسائل اداری و یا داشتن شکایت با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند.

شیخی شتان گفت: رشد و پیشرفت در دنیا با کاهش مراجعه های حضوری محقق می شود و تلاش می شود با ایجاد سامانه سامد و ثبت کد ملی و شماره تلفن افراد به افرادی که شکایتی دارند کمک شود.

وی افزود: تلاش می شود درقالب سامانه سامد روند اجرای امور اصلاح و افراد در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ مانعی مشکلات خود را طرح کنند.

شیخی شتان با تاکید بر ارائه خدمات صادقانه و مطلوب به مردم گفت: نگاه ما این است اگر پاسخ مطالبه ای از مراجعه کنندگان منفی هم باشد باید توام با عزت و مهربانی رفتار شود و مردم می توانند از این سامانه مطالبات خود را مطرح و ما وظیفه داریم با تمام وجود در خدمت آنان باشیم.

وی اظهار داشت: ما باید با عملکرد درست به مردم اطمینان دهیم در خدمت آنان هستیم و نشاط و امید را در میان مردم افزایش دهیم.

شیخی شتان گفت: مدیران روابط عمومی در اصلاح فرایند سازمانی برای تصمیم سازی ارائه خدمات مطلوب به مطالبات مردمی رسالت مهمی دارند./انتهای

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات