پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران با حضور فعال مجموعه سیویلیکا برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران با حضور فعال مجموعه سیویلیکا برگزار می شود

http://www.bananews.irبنانیوز- پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران ، با حضور سیویلیکا ناشر مقالات کنفرانسهای تخصصی کشور، به خصوص کنفرانسهای حوزه صنعت ساختمان و عمران ۱۴ لغایت ۲۴ مهر ماه در مصلی تهران برگزار می شود .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجموعه سیویلیکا، که شامل بانک مقالات کنفرانسهای علمی کشور، بانک کنفرانسهای خارجی، پروژه ها و تحقیقات دانشجویی ، بانک اطلاعاتی شرکتهای عمرانی ،مرجع کتاب و پایگاه خبری تحلیلی صنعت ساختمان ( بنانیوز) و پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور می باشد در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران، میزبان پژوهشگران و محققان و فعالان کشور خواهد بود.

گفتنی است این مجموعه با عنوان مرجع دانش ، در سومین دوره برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال در تهران، مقام دوم سایتهای علمی پژوهشی کشور و رتبه طرح نوآورانه را کسب نمود.

پنجمین دوره نمایشگاه در مساحت ۹۰ هزار مترمربع، در ۱۹ بخش، در قالب بیش از ۹۰۰ غرفه و با حضور نمایندگانی از ۳۰ کشور برگزار می‌شود. در این دوره ۳۰ هزار اثر معرفی و به علاقه مندان عرضه می گردد.

علاقه مندان می توانند تا تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۳۹۰ از ساعت ۹ الی ۲۰ به خیابان شهید بهشتی، مصلی بزرگ امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

غرفه سیویلیکا در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران در بخش پژوهش و فناوری ، غرفه ۱۲۳ می باشد.

    نظرات