افتتاح ۸ هزار مسکن مهر با آب، برق و گاز تا ۳۰ آبان در پرند

افتتاح ۸ هزار مسکن مهر با آب، برق و گاز تا ۳۰ آبان در پرند

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید پرند از افتتاح کامل ۸ هزار واحد مسکونی مهر با آب، برق، گاز و تلفن تا ۳۰ آبان ماه جاری در این شهر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید صابونی در گفت‌وگو با فارس افزود: با توجه به تعهدات وزارت نیرو و وزارت نفت مقرر شده تا ۸ هزار واحد مسکونی مهر با تمام امکانات آب، برق، گاز و تلفن تا ۳۰ آبان‌‌ماه جاری تحویل مردم شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام کارها مثل نصب کلیدهای برق، کنتورهای آب و شیرآلات صورت گرفته پس جای هیچ‌گونه مشکلی برای افتتاح واحدهای مسکونی مهر در این شهر نیست.

وی تاکید کرد: برنامه نصب انشعابات آب، برق، گاز و حتی تلفن مدام به صورت هفتگی رصد می‌شود، بنابراین دیگر نباید نگران افتتاح این واحدهای مسکونی باشیم.

به گفته مدیرعامل شهر جدید پرند، چنانچه امکانات آب و هوایی اجازه دهد محوطه‌سازی این واحدهای مسکونی نیز تا زمان افتتاح به اتمام خواهد رسید.

صابونی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ورودی و تیرهای برق شهر جدید پرند به دلیل نداشتن برق، این شهر را در تاریکی مطلق فرو برده است گفت: تاکنون بیش از ۱۰ نامه به شرکت برق و وزارت نیرو در خصوص خاموش بودن تیرهای برق ارسال شده است اما متاسفانه هیچ کار ویژه‌ای برای این نامه‌ها صورت نگرفته است.

 

 

    نظرات