تحویل به موقع سومین پروژه برون مرزی تاسیسات دریایی در هندبه کارفرما

تحویل به موقع سومین پروژه برون مرزی تاسیسات دریایی در هندبه کارفرما

www.BanaNews.irشرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران سومین پروژه برون مرزی خود در هند را طبق برنامه و با پیشرفت بیش از ۸۲ درصد در دست اجرا دارد و به موقع تحویل کارفرما می دهد.

به گزارش بنانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران،' غلامرضا کیان پیشه' مدیر پرو‍ژه NHRCهند با اعلام این مطلب افزود: فصل نخست کاری پروژه ۲۱۲ میلیون دلاری NHRC -که قرارداد رسمی آن در فروردین ماه سال ۱۳۸۸ به امضاء رسیده، با کسب رضایتمندی کامل کارفرما و رعایت تمامی نکات ایمنی و استانداردهای لازم بدون تأخیر و با موفقیت به پایان رسیده

است.

وی افزود: فصل دوم کاری این پروژه نیز که با تجهیز ۲ فروند شناور عملیاتی/کارگاهی و استقرار ۵۲۱ نفر بر روی آنها از اواسط مهر ماه سال جاری آغاز شده است ، با روند مناسبی ادامه دارد.

کیان پیشه با تاکید بر اینکه شرح کار این پروژه در ۲ فصل کاری برنامه ریزی شده است، ادامه داد: فاز اول این پروژه تعمیرات ۴ سکوی دریایی مجتمع فرآیندی Heera را شامل می شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فاز دوم نیز شامل تعمیر دو سکوی دریایی از مجتمع فرآیندی Neelam است که در مجموع (دوفاز) با پیشرفت۴/۸۲ درصد ادامه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به پیشرفت بخش های مختلف پروژه که مطابق با برنامه از پیش تعیین شده پیش می‌رود، پروژه در زمان قراردادی تکمیل و به کارفرما تحویل شود.

همچنین با تأیید اسناد ارسالی، توسط انجمن صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران ، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران از سوی این انجمن، جایزه صادراتی پیش بینی شده را که از ابتدای امر دریافت آن در بودجه پروژه لحاظ شده است ، اخذ می نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، کارفرمای هندی (ONGC)، دستیابی به تولید روزانه ۱۱۰ هزار بشکه نفت، ۲۷۰ هزار بشکه آب برای تزریق در چاه‌های موجود و همچنین برداشت ۱/۵ میلیون متر‌مکعب گاز طبیعی را هدف اصلی بازسازی و تعمیرات سکوها در مجتمع HEERA قرار داده است.

دستیایی به تولید روزانه ۱۲۸ هزار بشکه نفت، ۲۲۵ هزار بشکه آب جهت تزریق و برداشت روزانه ۵۶/۲ میلیون متر مکعب گاز طبیعی نیز از اهداف اصلی توسعه مجتمع فرآیندی NEELAM است.

 

 

    نظرات