مدارک تورمی مسکن مهر ارائه نشد!

مدارک تورمی مسکن مهر ارائه نشد!

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور عصر دیروز طبق دعوتی که از آنها شده بود، برای توضیح درباره اثر تورمی مسکن مهر و همچنین ارائه مدارک مربوط به نقش مسکن مهر در رشد ۴۰ درصدی حجم نقدینگی و پایه پولی کشور، در کمیسیون عمران مجلس حاضر شدند؛ اما طبق گفته یک عضو این کمیسیون، دو عضو کابینه بدون آنکه مستندات مربوط به آثار منفی مسکن مهر را ارائه کنند، به‌صورت شفاهی درباره اثرات صحبت کردند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا رضایی، عضو کمیسیون عمران درباره جلسه دیروز به «دنیای اقتصاد» اعلام کرد: وزیر راه و شهرسازی در این جلسه مواضع خود را درباره ساخت‌و‌سازهای مسکن مهر بیان کرد و همچنین شیوه درست تامین مالی مسکن را سپرده‌گذاری‌های مردمی در بانک‌ها عنوان کرد.

معاون رییس‌جمهور نیز درباره میزان بدهی دولت به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی مطالبی را ارائه کرد.

رضایی افزود: از آنجا که نمایندگان به دنبال مدارک مکتوب درباره اثر منفی مسکن مهر بر اقتصاد کشور هستند، در پایان جلسه دیروز مقرر شد وزیر گزارشی را برای هفته آینده در این خصوص به‌صورت مکتوب تهیه و به کمیسیون عمران ارائه کند.

رضایی درباره برداشتی که از نشست با وزیر راه و شهرسازی به‌دست آمده است، تاکید کرد: آقای آخوندی قطعا مسکن مهر جدید نخواهد ساخت؛ اما پروژه‌های فعلی را تمام می‌کند.

    نظرات