دو کاندیدای شهرداری تهران توافق کردند؟

دو کاندیدای شهرداری تهران توافق کردند؟

http://www.bananews.ir/با انتخاب احمد مسجدجامعی به عنوان رییس شورای‌شهر تهران، برخی تحلیلگران، پروژه رقابت بین کاندیداهای متقاضی نشستن بر صندلی شهردار تهران را تمام‌شده تلقی می‌کنند و معتقدند، شهردار جدید از هم‌اکنون مشخص است و تنها گزینه مدنظر اصلاح‌طلبان شورا، یک‌شنبه آینده به عنوان شهردار معرفی خواهد شد.
اما در این بین، برخی دیگر تعداد رای بالای مرتضی طلایی نایب رییس شورای‌شهر در انتخابات روزسه‌شنبه را نشانه‌ای از پشتوانه قدرت جمعی طیف اصولگرا می‌دانند و با همین استدلال، کماکان به انتخاب محمدباقر قالیباف امید دارند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) روز گذشته در عین حال شنیده شد، محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران -که البته از دیروز به عنوان شهردار موقت تا زمان معرفی شهردار جدید تعیین شد- و محسن هاشمی به عنوان دو کاندیدای نهایی ملاقات مشترکی با هم داشته‌اند و در این جلسه خصوصی به توافقاتی نیز دست پیدا کرده‌اند.
همچنین شنیده‌ها حکایت از اختصاص یک ساختمان مجهز به محسن هاشمی برای پست دستیار ویژه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک دارد که اگر این موضوع صحت داشته باشد احتمال انتخاب قالیباف تقویت خواهد شد.
اعضای جدید شورای شهر تهران حداکثر ۷۲ ساعت دیگر وقت دارند تا نسبت به تعیین شهردار جدید تهران با یکدیگر به اجماع برسند. اجماعی که گفته می‌شود هم‌اکنون ساعت به ساعت به دلیل موضع سست برخی اعضا، در حال تغییر است!

    نظرات