یمانکار قوی برای جایگزینی بنیاد می‌آوریم

یمانکار قوی برای جایگزینی بنیاد می‌آوریم

http://www.bananews.ir/اگرچه وزیر راه و شهرسازی هنوز تصمیم قطعی برای تعیین پیمانکاران آزاد راه تهران- شمال نگرفته و هنوز قرار داد دولتی با قرار گاه خاتم امضا نشده اما معاون وزیر راه از ادامه فعالیت قرارگاه در این پروژه و خروج بنیاد خبر داد.
معاون وزیر راه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اعلام کرده: دولت یازدهم می‌تواند تصمیم بگیرد که قرارگاه خاتم در آزادراه تهران-شمال فعال باشد یا خیر؛ اما قرارگاه در این پروژه فعال است، کار می‌کند و مصمم به اجرای آن است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این در حالی است که دولت جدید هنوز قراردادی با این قرارگاه درخصوص ساخت آزادراه منعقد نکرده است و آخوندی هم پیش از این اعلام کرده بود هنوز در این خصوص هیچ تصمیمی نداریم. البته آخوندی در همان جلسه بازدید اعلام کرده بود، تکلیف قرارداد همکاری با خاتم را بعد از تعیین تکلیف بنیاد مشخص می‌کند. اگرچه هنوز آخوندی هیچ تصمیمی را در خصوص پیمانکاران اعلام نکرده است، اما معاون وی اعلام کرد: پیمانکار قوی برای جایگزینی بنیاد می‌آوریم. صادقی درباره تعیین تکلیف و انعقاد قرارداد برای حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا در این پروژه تصریح کرد: طبق مصوبه دولت قبلی که هنوز باطل نشده، قطعات دو و سه آزادراه تهران-شمال از بنیاد پس گرفته شده و به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذار شده است. ‌مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه قرارگاه کماکان در این پروژه مشغول به کار است، اضافه کرد: البته این مورد جزو اختیارات دولت است و دولت یازدهم می‌تواند تصمیم بگیرد قرارگاه در این پروژه فعال باشد یا خیر. به قول معروف «صلاح مملکت خویش خسروان دانند»؛ اما قرارگاه در این پروژه فعال است و کار می‌کند ضمن آنکه پروژه‌های بسیار بزرگ عمرانی را در کشور انجام داده است. وی اظهار کرد: به دلیل کم‌کاری‌های بنیاد در این پروژه بزرگ و عدم توانایی در تکمیل قطعات یک و چهار، دولت تصمیم گرفت قطعات دو و سه را به پیمانکار دیگری واگذار کند که هم مورد اطمینان نظام است و هم توانایی انجام کار را دارد.

    نظرات