رونق بازار مسکن با ابلاغ بخشنامه مابه‌التفاوت‌ها

رونق بازار مسکن با ابلاغ بخشنامه مابه‌التفاوت‌ها

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پرداخت مابه‌التفاوت ساخت واحدهای مسکن مهر گفت: با ابلاغ این بخشنامه مابه‌التفاوت‌ها نیز سامان داده می‌شود چراکه این بخشنامه در حال تدوین است و با ابلاغ آن و تکمیل و تحویل این واحدها بازار مسکن مهر هر چه سریع‌تر رونق می‌گیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: معاملات مسکن مهر فقط برای متقاضیان مسکن مهر آزاد است و برای آزادسازی عمومی واحدها برنامه‌های دیگری داریم.

به گزارش بنانیوز ؛ محسن نریمان - مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید - در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به آزادسازی معاملات مسکن مهر از سوی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: فعلا آزادسازی این معاملات برای واحدهای مسکونی است که تکمیل و آماده تحویل هستند.

وی افزود: می‌خواهیم بازار ثانویه مسکن با آزادسازی معاملات مسکن مهر انجام شود و بازار مسکن این واحدهای مسکونی رونق گیرد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از جمله مزایای صدور این بخشنامه، رونق بازار مسکن و تشویق و ترغیب پیمانکاران برای تحویل هر چه سریع‌تر این واحدهاست.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پرداخت مابه‌التفاوت ساخت واحدهای مسکن مهر گفت: با ابلاغ این بخشنامه مابه‌التفاوت‌ها نیز سامان داده می‌شود چراکه این بخشنامه در حال تدوین است و با ابلاغ آن و تکمیل و تحویل این واحدها بازار مسکن مهر هر چه سریع‌تر رونق می‌گیرد.

حدود دو ماه پیش وزیر راه و شهرسازی از آزادسازی معاملات مسکن مهر خبر داد و اعلام کرد که واحدهای مسکن مهری که آماده تحویل هستند می‌توانند خرید و فروش شوند.

البته رییس سازمان ملی زمین و مسکن، خرید و فروش این واحدها را به سه شرط اعلام کرده که بر این اساس متقاضیان باید مبالغ اولیه خود را پرداخته باشند، همچنین دفترچه اقساط دریافت کرده و بدهی برای واحد مسکن مهر خود به بانک عامل نداشته باشند.

نظرات