۱۰ هزار واحد آماده‌ افتتاح مسکن مهر پرند نیازمند زیرساخت

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند آماده افتتاح داریم که نیازمند تأمین زیرساخت‌های لازم هستند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ به نقل از شرکت عمران شهر جدید پرند، حبیب‌الله طاهرخانی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از  شهر جدید پرند اظهار کرد: حضور نمایندگان مجلس در شهر پرند باعث بررسی و در نهایت حل مشکلات می‌شود، پرند بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر در کشور است که امروز مسئولان توانسته‌اند بخشی از مشکلات این شهر را حل و فصل کنند.

وی بیان کرد: طرح مسکن مهر یک طرح کلی برای صاحب‌خانه‌ شدن بود که در این باره باید دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز پای کار باشند، امروز از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران می‌خواهیم مشکلات پرند را بینند و برای حل آنها تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به صورت آماده افتتاح در پرند داریم که نیازمند تأمین زیرساخت‌های لازم است.

طاهرخانی با اشاره به مشکلات زیربنایی و روبنایی شهر جدید پرند تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ بلندمرتبه در پرند وجود دارد اما آتش نشانی این شهر هنوز از امکانات لازم برخوردار نیست همچنین نیازهای دیگری به مانند مدارس، بیمارستان، فضاهای فرهنگی و ... در شهر جدید پرند مشهود است و برای رسیدن به شرایط مطلوب لازم است که همه دستگاه‌های متولی وارد میدان شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید پرند از منابع داخلی خود برای رفع مشکلات زیربنایی و روبنایی بهره گرفته است، ابراز امیدواری کرد: نمایندگان محترم مجلس توجه ویژه ای به شهر جدید پرند داشته باشند و سایر دستگاه های اجرایی نیز وظایف خود را در راستای توسعه این شهر انجام دهند.

یادآور می‌شود در جریان سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل ادارات آب، برق و گاز استان تهران از شهر جدید پرند، از بوستان مشاهیر، ایستگاه راه آهن و برخی پروژه‌های مسکن مهر این شهر بازدید به عمل آمد.

نظرات