افتتاحات مسکن مهر پرند به ۷۴ هزار واحد رسید

افتتاحات مسکن مهر پرند به ۷۴ هزار واحد رسید

به گزارش بنانیوز، به نقل از ایسنا؛ در مراسمی با حضور مسئولان استانی ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند افتتاح و همچنین عملیات اجرای ۴۴۰ واحد مسکن مشارکتی آغاز شد. کلنگ‌زنی یک مرکز محله، کلنگ‌زنی یک مرکز تجاری، افتتاح فاز شمالی بوستان بزرگ مشاهیر، عملیات اجرایی چهار باب مدرسه، افتتاح و آغاز عملیات محوطه‌سازی در فازهای چهار، پنج و شش نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

در این مراسم حبیب‌الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این که بخش عمده واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسیده، از متقاضیان درخواست کرد که برای تحویل واحدهای آماده شده مراجعه کنند.

او گفت که ممکن است برخی افراد که برای تحویل واحد خود مراجعه نمی‌کنند، دلالانی باشند که به قصد سرمایه‌گذاری، مسکن مهر را خرید و فروش می‌کنند. بنابراین راهکار جدید ما این است که اگر افراد برای تحویل واحدهای خود نیایند، هزینه نگهداری را از آنها دریافت می‌کنیم.

وی همچنین راه‌های دسترسی به شهر جدید پرند را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر روزانه ۲۲ رام قطار شرکت راه‌آهن از تهران به سمت پرند در رفت‌وآمد است. دو قطعه کردن حمل و نقل راه‌آهن از برنامه‌های آینده ما است. همچنین توافقاتی با متروی تهران برای پروژه مترو صورت داده‌ایم که بخش مهمی از بودجه این پروژه شامل ۱۷۴ میلیارد تومان را تأمین خواهیم کرد.

طاهرخانی تصریح کرد: از سوی دیگر، هم‌اکنون سه بزرگراه، برای دسترسی به پرند وجود دارد که تلاش می‌کنیم از کنارگذر جنوبی تهران از مسیر آبیک به سمت پرند بزرگراه دیگری را احداث کنیم.

در این مراسم همچنین محسن وطن‌خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این که تا امروز ۶۹ هزار واحد مسکن مهر آماده شده بود که با بهره‌برداری از ۵۰۰۰ واحد امروز مجموع افتتاحات به ۷۴ هزار واحد می‌رسد، گفت: بخش عمده واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد و فقط تعداد محدودی که دچار مباحث حقوقی هستند، ممکن است به سال‌های آینده موکول شود.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار واحد مسکن مهر باقی‌ مانده که تلاش می‌کنیم در سال جاری پرونده مسکن مهر پرند، به جز آن واحدهایی که دچار مشکلات حقوقی هستند، را ببندیم.

    نظرات