نظارت بر واحدهای تولید مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

نظارت بر واحدهای تولید مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

http://www.bananews.ir/مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۳۴ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان توسط کارشناسان این اداره کل صورت گرفته است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: از ۲۳۴ مورد بازرسی و نمونه برداری که انجام گرفته ۱۲۶ مورد بازرسی از واحدهای تولید مصالح ساختمانی و همچنین ۸۲ مورد نمونه برداری از این واحدهای تولیدی، ۲۶ مورد نمونه برداری از بتن های پروژه‌های عمرانی می‌باشد.

وی اظهارکرد: در همین راستا نظارت کارشناسان اداره کل بر واحدهای تولید مصالح ساختمانی تشدید می‌شود و تمامی این کارگاه‌ها به طور دائم از طریق نمونه برداری و انجام آزمون تحت نظارت هستند و در صورت مشاهده تخلف و عرضه محصولات بی کیفیت، طبق آیین نامه‌های اجرایی و مطابق قانون با آنها رفتار خواهد شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از وظایف سازمان استاندارد نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد می باشد که در همین راستا گشت‌های بازرسی نسبت به کنترل خطوط تولید و مراکز عرضه و نمونه برداری از تولیدات اقدام می‌کنند و پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهایی که در طول سال نتوانند به رعایت استانداردهای تعیین شده در خط تولید بپردازند، تعلیق و باطل خواهند شد.

محمدی اضافه کرد: هفته استاندارد در سال ۹۲ از ۱۶ تا ۲۳ مهر ماه برگزار می‌شود و مراسم روز جهانی استاندارد در تاریخ ۱۷ مهر ۹۲ در سالن اجتماعات دفتر آموزش و پژوهش استانداری استان ساعت ۹ صبح تا ۱۲ برگزار می شود.

    نظرات