مشکلات آپارتمان نشینی را با کارشناسان حقوقی در میان بگذارید

مشکلات آپارتمان نشینی را با کارشناسان حقوقی در میان بگذارید

شهروندان می‌توانند مشکلاتی همچون مدیریت امور ساختمان، پرداخت هزینه‌ها و نحوه انتخاب هیات مدیره را که در اپارتمان‌های خود با آن مواجه هستند از طریق سامانه "شهرراه" وزارت راه و شهرسازی با مشاوران حقوقی در میان بگذارند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه شهراه به آدرس shahrah.mrud.ir به صورت آنلاین و غیرحضوری از خدمات مشاوره‌ای در خصوص رفع ابهام مواد قانونی تملک آپارتمان‌ها، نحوه  انتخاب هیات مدیره، نحوه ثبت و آثار حقوقی صورت جلسه مجمع عمومی ساختمان، نحوه مدیریت امور ساختمان و نحوه پرداخت هزینه‌های ساختمان  استفاده کنند.

هدف از راه‌اندازی سامانه شهراه ایجاد یک درگاه واحد برای ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازی و دریافت خدمات می‌باشد که در نهایت این امر منجر به مشارکت بیشتر شهروندان در اداره امور این وزارتخانه خواهد شد و در بلندمدت سطح ارائه خدمت به شهروندان را ارتقا خواهد بخشید، منجر به شفافیت بیشتر خواهد شد و به مبارزه مؤثر و پایدار با فساد کمک خواهد کرد.

جدیدترین خدمتی که از امروز به صورت کاملاً الکترونیکی و آنلاین در سامانه شهراه پیاده‌سازی شده ارائه مشاوره حقوقی در خصوص مشکلات آپارتمان نشینی است. از طریق این خدمت هر شهروند می‌تواند سؤالات حقوقی خود را در خصوص مشکلات و منازعات مربوط به مسائل آپارتمان نشینی با کارشناسان دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی در میان بگذارد و از مشاوره این کارشناسان استفاده نماید.
  ایسنا

نظرات