تجدید طراحی ۷ مرکز محله شهر بهارستان

تجدید طراحی ۷ مرکز محله شهر بهارستان

تجدید طراحی ۷ مرکز محله شهر بهارستان
بررسی ۹۹ مورد از موارد جاری ۹ شهر استان در کمیسیون ماده ۵ این هفته استان
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در کمیسیون ماده ۵ استان که به ریاست علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد ۹۹ مورد از موارد اصلاح،تعیین و دقیق سازی خط بدنه،تقلیل ویا تعریض عرض گذر، درخواست افزایش ارتفاع ،حذف و یا اضافه کردن گذر وتغییر کاربری مربوط به شهر های اصفهان ۶۵ مورد ، قهجاورستان ۵ مورد ، بهارستان ۹ مورد ، کوهپایه ، تودشک و قمصر هر کدام ۱ مورد ، محمد آباد ۶ مورد ، ورزنه ۲ مورد و کاشان ۹ مورد مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
از موارد مهم مربوط به شهر اصفهان طراحی محله ستار خوراسگان بود که جهت ارتقا کیفیت محله از طرف شهرداری اصفهان ارایه گردید.
و همچنین ۸ مورد تغییر کاربری به کاربری گردشگری که در راستای ارتقاء صنعت گردشگری مطرح گردید مورد تصویب قرار گرفت .
و در شهر بهارستان نیز تجدید طراحی ۷ مرکز محله واقع در فاز های ۲ و ۳ جهت بیشتر کردن کارایی کاربری های این مراکز محلات با توجه به نیاز ساکنان این محلات مطرح گردید.
از دیگر دلایل تجدید طراحی در این مراکز محلات در طی جلسه اینگونه اعلام شد که تا کنون هیچ گونه اقدامی روی این مراکز محلات انجام نگردیده و تبدیل به فضایی بایر در وسط منطقه مسکونی شده و به دلیل نبود خدمات در این منطقه نارضایتی برای ساکنین به وجود آمده است .
در ادامه جلسه در جهت حل مشکل این مراکز محلات که شامل هفت مرکز محله نوروز، آزادگان ، شاهد، پرند ، امامت ، اسفند و سروش بود طرح هایی از طرف شرکت عمران شهر جدید بهارستان ارایه و مورد بررسی قرار گرفت .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات