هم‌اندیشی برای رفع مشکلات پیشروی طرح‌های راهسازی شهرستان خوی

هم‌اندیشی برای رفع مشکلات پیشروی طرح‌های راهسازی شهرستان خوی



◀️ به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، ابراهیم مبارک‌قدم ضمن بازدید از محورهای شهرستان خوی، مشکلات بیش از ۳۰طرح راهسازی را بررسی و دستورات لازم جهت تسریع در روند تکمیل پروژه‌ها را صادر کرد.

◀️ آخرین وضعیت اجرایی طرح‌ بهسازی و تعریض محور خوی-سلماس که امسال ۱۲ کیلومتر از این محور افتتاح شده است، چهارخطه شدن جاده ایواوغلی به بازرگان و نیز احداث تقاطع غیر همسطح در محور خوی- قطور با ۲۰درصد پیشرفت اجرایی که در این جلسه بررسی و مطالعه شد.

◀️ بهسازی راه اصلی خوی به فیرورق از دیگر طرحها بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد پیمانکار مربوطه تعهدات خود را در ماه‌های آینده به اتمام برساند.

◀️ همچنین اولویت‌بندی طرح‌های بهسازی و آسفالت راههای روستایی شهرستان خوی از دیگر محورهای بحث و تصمیم گیری در این جلسه بود.

◀️ در این جلسه مقرر شد عملیات اجرایی تعریض ۳کیلومتر از محور خوی-ایواوغلی تسریع یابد و پیش بینی می شود این طرح در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسد.

◀️در محدوده استحفاظی شهرستان خوی ۲۶کیلومتر بزرگراه، ۵۹کیلومتر راه اصلی، ۱۳۴کیلومتر راه فرعی و ۳۵۰کیلومتر راه روستایی آسفالته وجود دارد. لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات