از دکتر محمدرضا نقصان محمدی تجلیل شد

از دکتر محمدرضا نقصان محمدی تجلیل شد

از دکتر محمدرضا نقصان محمدی تجلیل شد
صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و معاونین و روسای ستادی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد از دکتر محمدرضا نقصان محمدی تجلیل شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد محسن صادقیان معاون استاندار، با اشاره به وظایف خطیر و پر اهمیت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد ، این اداره را از جمله دستگاههای مهم  اجرایی استان دانست که بخش عمده ماموریتش در حوزه های ساخت راه و تامین مسکن و همچنین ساماندهی طرح های شهری قابل توجه می باشد
وی در ادامه  با ذکر خاطراتی از دوران مسئولیتش در راه و شهرسازی از مدیران پر تلاش این حوزه به ویژه دکتر نقصان محمدی  به نیکی یاد کرد و از زحمات و تلاش های مدیران این حوزه تقدیر نمود.
در ادامه سید عباس مشکانی  سرپرست فعلی این اداره کل نیز پیشرفت های موجود را مدیون مدیریت توانمند و مدبرانه  دکتر نقصان محمدی دانست و افزود خدمت به خلق، سعادتی است  که می تواند فرصتی برای  انسانها باشد  و من دغدغه خدمت به مردم را در دوران مدیریت دکتر نقصان محمدی به خوبی شاهد بودم.
در این نشست دکتر نقصان محمدی حضور سه ساله اش را در این اداره کل یک تجربه مفید و ارزنده ای دانست و از همه پرسنل که در جهت پیشرفت اهداف این سازمان با وی همیاری و همراهی کردند تشکر نمود و خاطرات مدیریتش را در این اداره کل بخشی از خاطرات خوب و ماندگار خود یاد کرد.
در پایان این نشست صمیمی هرکدام از حاضرین از زحمات و تلاش های دکتر نقصان محمدی تشکر نمودند و به پاس تقدیر از دکتر نقصان محمدی لوح سپاسی به همراه هدیه ای به رسم یادبود تقدیم وی گردید و برای نامبرده در سنگر علم و دانش آرزوی موفقیت کردند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات