◀️ حضور راه و شهرسازی آذربایجان غربی در  نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری

◀️ حضور راه و شهرسازی آذربایجان غربی در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری



نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی در مصلای تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی؛ مهندس ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه برخی از اهداف برگزاری این همایش را به اشتراک گذاشتن تجربیات بازآفرینی شهری برای تحقق برنامه های توسعه ای مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهر و نیز بسترسازی به منظور ایجاد محرک اقتصاد مسکن، کار، اشتغال و کارآفرینی دانست.

وی همچنین دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را آشنایی با جدیدترین فناوری ها و نوآوری های نوین صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی، ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه بازآفرینی شهری، استفاده از ظرفیت ها و دستاوردهای شهرهای خواهر خوانده، کمک به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری برشمرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و ایجاد همبستگی و هم افزایی برگزار می شود، بیان کرد: آذربایجان غربی نیز به منظور ارائه فعالیتها و عملکرد در حوزه بازآفرینی و بستر سازی مقدمات تسهیل در روند اقدامات در این نمایشگاه سه روزه حضور یافته است.

وی بیان کرد: آشنایی با آخرین تکنولوژی های جدید و نوآوری های نوین در بخش های مختلف و متنوع صنعت مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری همگی در این نمایشگاه مهیا شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات