حضور پر رنگ استان مرکزی در نخستین  نمایشگاه تخصصی  بین المللی بازآفرینی شهری کشور

حضور پر رنگ استان مرکزی در نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی بازآفرینی شهری کشور

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مهندس مرزبان مدیر کل با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی های کارشناسانه مسوولان برپایی این نمایشگاه  غرفه استان به عنوان یکی از  برترین غرفه های نمایشگاه معرفی شد. وی افزود:

اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، شهرداری اراک،شهرداری ساوه ، شرکت آرمان ساز، شرکت عمران و مسکن سازان استان مرکزی و شرکت رازاندیشان عمران مجری اجرای برنامه بازآفرینی کوی امام علی(ع) قبل از شروع نمایشگاه دست آوردها و برنامه های در حال اجرا و اجراشده استان را جمع آوری و مقدمات حضور در نمایشگاه را فراهم کردند.

وی اضافه کرد:

در مدت سه روز این نمایشگاه دست آوردهای استان در بخش بازآفرینی، مسکن و شهرسازی به متقاصیان ارائه و در کنار این موارد بخشی از فرصت های سرمایه گذاری استان نیز معرفی شد.

در مدت سه روز این نمایشگاه بازدیدهای متعددی توسط مسئولان استانی، کشوری و سرمایه گذاران و شرکت های خصوصی از غرفه استان مرکزی صورت گرفت و جلسه های مختلفی در غرفه ستاد برگزار شد.

همچنین مسئولان اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری ها  از غرفه استان های مختلف بازدید و در خصوص اقدامات انجام شده در دیگر استان ها نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مسئولان اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری اراک و ساوه،  کارشناسان شرکت های عمران و مسکن سازان، آرمان ساز و راز اندیشان عمران در مدت سه روز نمایشگاه توضیحات لازم در خصوص پروژه های مختلف استان را به مراجعه کنندگان ارائه و تجارب حاصل از تبادل نظر با سایر استان ها را جمع آوری کردند. گفتنی است این نمایشگاه به مدت ۳ روز از تاریخ ۲۳لغایت ۲۵ دی ماه‌‌ برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى

    اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات