تصویب ۷ مورد درکارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ، در این جلسه ۱۰ مورد مطرح شد که پس از بررسی طرح های ارائه شده به دبیرخانه و قرائت نظریه کمیته فنی این کارگروه، با اجرای ۷ مورد موافقت شد.
از جمله طرحهایی که در این تصویب شد می توان به احداث بنا و تاسیسات طرح هتل ۵ ستاره به مساحت ۴ هزار و ۸۳۵ متر مربع ، تعیین کاربری و احداث بنا و تاسیسات طرح مجتمع گردشگری به مساحت ۱۲۵ هزارو ۶۰۸ متر مربع ، احداث بنا و تاسیسات طرح مجتمع خدمات رفاهی بین راهی به مساحت ۶ هزار و ۶۹۶متر مربع ، احداث بنا و تاسیسات طرح گاوداری شیری به مساحت ۱۰ هزار و ۹۰۷ متر مربع و طرح احداث تیر پارک در نقاط مختلف استان اشاره کرد .
کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی کارگروهی است که اغلب مسایل مطرح شده در این جلسه در زمینه تعیین کاربری و احداث بنا در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها پس از بحث و تبادل نظرات کارشناسی اعضا، تصمیمات و راهکارهای لازم در قالب مصوبات کارگروه اتخاذ می شود .
هفتمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی آذربایجان غربی با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات