بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری نطنز به عنوان شهری فاخر در استان/

بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری نطنز به عنوان شهری فاخر در استان/


بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری نطنز به عنوان شهری فاخر در استان/ نقش مهم خیرین مسکن ساز و راه‌ساز برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام
وزیر راه و شهرسازی ضمن سفر به استان اصفهان در بازدید از شهر نطنز گفت: خوشبختانه در شهرستان نطنز پتانسیل سرمایه‌گذاری به صورت بالقوه ای وجود دارد و باید بالفعل شوند.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه شورای اداری شهرستان نطنز که با حضور غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، امیر خانی مدیرکل راه وشهرسازی و فرماندار و شهرداران شهرهای بادرود، خالدآباد، طرقرود و نطنز در محل فرمانداری نطنز برگزار شد، با اشاره به اهمیت آن شهرستان گفت: شهرستان نطنز یکی از شهرستان‌های تاریخی و با ارزش استان اصفهان است که شهره جهانی دارد و یکی از شهرهای فاخر استان به شمار می رود.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های شهرستان نطنز در موضوع گردشگری یادآور شد: نظنز جزو شهرهای زیارتی و سیاحتی به شمار می‌رود و باید از ظرفیت‌های موجود در آن استفاده بهینه‌تری شود.
اسلامی در ادامه به دستاوردهای سفر خود به استان پرداخت و گفت: سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمامی که مشمول زمان شده‌اند از اهم اهداف سفر بود که خوشبختانه برای آنها تصمیماتی گرفته شد.
عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: در حال حاضر خیرین مسکن‌ساز و راه‌ساز نقش ارزنده‌ای در استان ایفا کرده‌اند که امیدواریم این نقش و مشارکت‌های مردمی پررنگ‌تر شود.
وی گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های کاشان، نطنز و آران و بیدگل خیرین راه‌ساز و مسکن ساز نقش ارزنده‌ای داشتند و اینها نشان دهنده این مطلب است که پتانسیل سرمایه‌گذاری به صورت بالقوه در استان وجود دارد و باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد و آنها را بالفعل کرد.
اسلامی روند تکمیل مسکن مهر استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: تنها آماده سازی سایت مسکن مهر نطنز باقی مانده است که مقرر شده تکمیل زیرساخت‌های این پروژه به شهرداری تحویل شود و خدمات شهری برای آن تعداد مسکن مهر باقی‌مانده تامین شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات