همزمان با آغاز دهه مبارک فجر؛ نمایشگاه چهل سال تلاش در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افتتاح شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، دکتر محمدرضا اخوان عبداللهیان در این مراسم در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: به مناسبت ایام الله فجر انقلاب اسلامی و نیز بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، نمایشگاه چهل سال تلاش در این اداره کل به منظور ارائه گزارشی از دستاوردها و خدمات در حوزه های مختلف شامل شهرسازی، راه سازی، مسکن و بازآفرینی شهری، خدمات مهندسی، املاک و حقوقی، حفظ و حراست از اراضی ملی و ساخت ساختمان های عمومی و دولتی برگزار شده است.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در طول چهل سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌ها گام های بلند و قابل توجهی در خدمت رسانی به شهرها و روستاها بویژه ارتقاء زیرساخت‌ها در  حوزه راه ها برداشته شده است .

گفتنی است: این نمایشگاه در محل ورودی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از امروز ۱۳ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ماه سال جاری همه روزه آماده بازدید عموم مردم است. همچنین نمایشگاه مجازی نیز در پرتال اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ایجاد شده که علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس https://razavi.mrud.ir از این نمایشگاه بازدید نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات