۳۶۹ میلیارد ریال پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران امسال با حضور استاندار افتتاح می شود

۳۶۹ میلیارد ریال پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران امسال با حضور استاندار افتتاح می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران , مهندس محمد نادر محمد زاده مدیر کل, در این باره گفت: ۷ پروژه به محوریت اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران در انتهای بزرگراه بابایی به مرحله افتتاح رسیده است.

وی افزود: پروژه های تعریض و شش خطه کردن چیتگر – شهریار به طول ۹ کیلومتر ، فاز اول راه اصلی گرمسار –سیمین دشت- فیروزکوه به طول ۱۷ کیلومتر ، ۱۱ کیلومتر راه روستایی شامل راههای روستایی فیلستان – پویینک – قلعه سین ، امامزاده داود – رندان ، خیرآباد جنوبی و ساختمانهای کتابخانه طورقوزآباد شهرری، ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر قدس و اداره ثبت احوال بهارستان از پروژه هایی است که در روزهای پایانی بهمن ماه امسال با حضور استاندار محترم افتتاح خواهد شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: احداث ساختمان مدیریت بحران استان تهران دارای مزیت ها ی خاص است که از جمله آنها می توان به استفاده از سیستمهای نوین ساختمانی وتاسیساتی به همراه در نظر گرفتن سالن فرماندهی مدیریت بحران استان که از ضروریات مباحث مدیریت بحران، پدافند عامل و غیرعامل بوده , اشاره کرد .

وی در اختیار داشتن یک مقر فرماندهی مجهز در سطح ملی را اساسی و مهم برشمرد و گفت : با حضور اصحاب رسانه و طی چند روز آینده شاهد بهره برداری از این پروزه های تاثیرگذار در سطح ملی و استانی خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات