برگزاری جلسه شورای فرهنگی در اداره کل راه وشهرسازی گیلان

برگزاری جلسه شورای فرهنگی در اداره کل راه وشهرسازی گیلان

به منظور تعامل و همفکری اعضا حول محور امور فرهنگی و برنامه ریزی مناسب جهت فعالیت در مناسبتهای فرهنگی ومذهبی، شورای فرهنگی راه وشهرسازی گیلان به ریاست آقای مهندس پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان با عنایت به لزوم برنامه ریزی و هماهنگی در راستای نیل به اهداف فرهنگی و رشد و تعالی مجموعه راه وشهرسازی وهم افزایی و اثربخشی برنامه ها ،جلسه شورای فرهنگی با محوریت ستاد اقامه نماز ، امر به معروف ونهی از منکر،عفاف وحجاب با حضور مدیرکل ،مدیران ستادی وسایراعضا برگزار شد.
در این جلسه پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان به عنوان رئیس شورای فرهنگی، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب استان ضمن عرض خیر مقدم ، با بیان مواردی از برنامه ها و اقدامات مجموعه در حوزه های گوناگون فرهنگی بالاخص اقامه نماز بر لزوم هماهنگی و اجرای مشترک برنامه ها تاکید نمودند.
وی ارائه خدمت به ارباب رجوع را اصلی ترین وظیفه سازمانها ودستگاههای اجرایی کشورعنوان کرد ویاد آور شد: باید برای بخش هایی که بیشترین مراجعات حضوری را دارند با فراهم اوردن شرایط مناسب نسبت به رفع مشکل مراجعان درسریعترین زمان ممکن اقدام شودو امیدواریم بتوانیم با ارائه راه حل ها وطی مسیر های اجرایی برای تامین تقاضای مراجعین، مشکلی از مشکلات احتمالی را با ارائه خدمات وپاسخگویی به آنان کاهش دادیم.
در این جلسه در خصوص برنامه های مختلف اداره کل در طول سال اعم از برنامه های مذهبی و فرهنگی و ملی بحث و بررسی شده و ادای فریضه نماز جماعت و شرکت در این امر مهم مذهبی و اجتماعی تاکید گردید.
درادامه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ودبیر این شورا ضمن تشکراز مدیرکل ومدیریت توسعه منابع در ایجاد شرایط مناسب وحمایت از برنامه های فرهنگی ، برنامه ریزی وایجاد هماهنگی،تعیین خط مشی های فرهنگی، ایجاد همکاری فعال در بین اعضاء و همچنین شناخت وسازماندهی نیروهای متعهد ومستعد را از اهداف تشکیل این جلسه عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات