انجام ۲۱۵۳ پرواز نوروزی تا ۲۷ اسفندماه

انجام ۲۱۵۳ پرواز نوروزی تا ۲۷ اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: از آغاز پروازهای نوروزی تا ۲۷ اسفندماه ۲۱۵۳ پرواز انجام شده که از این تعداد ۱۵۷۳ پرواز داخلی و ۵۸۰ پرواز بین المللی از فرودگاه‌های کشور صورت گرفته است.

وی همچنین افزود: در بازرسی‌های مستمر کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان از ۱۲۰ دفاتر خدمات مسافرت هوایی بازرسی صورت گرفت و مواردی از جمله عدم توجه به الزامات و دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز ۴ دفتر و تعلیق ۳۳ دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران منجر شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم است و بر لزوم مدیریت بیشتر شرکتهای هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید می‌شود.

جعفرزاده گفت: همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون۳۹۹ شکایت صورت گرفته است و به ۲۴۵ شکایت ارسالی رسیدگی شده و همچنین مواردی به دادگاه یا میراث فرهنگی و گردشگری نیز ارجاع شده است.

وی به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایتهای دارای مجوز که لیست آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام و نرخ های ارائه شده را با دامنه نرخ های ارائه شده که برروی سایت انجمن شرکت های هواپیمایی قرار دارد مطابقت دهند و هرگونه افزایش قیمت و تخطی را از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir  گزارش دهند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات