محورهای مواصلاتی شهرستان‌های شمالی استان بوشهر ایمن می‌شود

محورهای مواصلاتی شهرستان‌های شمالی استان بوشهر ایمن می‌شود

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی بوشهر

عبدالکریم گراوند در بررسی روند اجرای طرح‌های راهسازی در شهرستان‌های گناوه و دیلم، با اشاره به اجرای این پروژه‌ها از طریق اعتبارات استانی و وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: روند اجرای پروژه راهسازی گناوه به بندر ریگ و دیلم به هندیجان  در روستای عامری تسریع یافته است.

وی، با بیان اینکه پروژه‌های راهسازی در محورهای شمالی استان بوشهر فعال هستند خاطر نشان کرد: تسریع در تکمیل این پروژه‌ها مورد تاکید است که تامین منابع مالی در تحقق این مهم مورد توجه قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ایمن سازی تردد خودروها در محورهای ورودی از خوزستان به دیلم و گناوه مورد توجه است تصریح کرد: در راستای تسریع اجرای پروژه‌های راهسازی در محورهای شمالی استان بوشهر منابع مالی آن تامین می‌شود.

گراوند با قدردانی از پیگیری نماینده مردم دیلم، گناوه و بوشهر در مجلس در تحقق منابع مالی پروژه‌های راهسازی خاطر نشان کرد: لازم است تعهدات وزارت نفت و راه و شهرسازی در تامین منابع مالی در  تسریع اجرای پروژه‌های یاد شده محقق شود.

وی، با اشاره به اینکه بخشی از  پروژه‌های راهسازی دیلم و گناوه تا پایان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود افزود: با تکمیل این پروژه‌ها  نگرانی ایمنی تردد در ورودی از محورهای مواصلاتی  مناطق شمالی استان بوشهر برطرف می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات