معرفی رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

معرفی رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، در این مراسم معاون اسناد، طرح و هماهنگی امور استان های مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت ادارات راه و شهرسازی، حراست را منشا تصمیم سازی در این مجموعه خواند و مدیریت جهادی و انقلابی، شفاف سازی، فراهم کردن اسباب شفاف سازی و توجه به معنویت و اخلاق را از مهم ترین انتظارات از این حوزه عنوان کرد.

ارسلان مالکی گفت:  القاء ناکارآمدی نظام اداری کشور به عنوان پیشانی نظام سیاسی، از مشکلات بزرگ نظام اداری است که تقویت کارآمدی نظام مدیریتی، وفاق عمومی، همگرایی و همدلی بخش های مختلف اداری و پرهیز از تفکر جزیره ای راهکار رفع این معضل است.

وی بر لزوم توجه به حذف فرایندهای اضافی، آموزش، نظارت مستمر و تخصصی، تصحیح خطاها و با نگاه حل مساله به مشکلات نگریستن در سطح ادارات تاکید کرد و افزود: اعتلای مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هم با برشمردن فعالیت های این اداره کل و بیان اینکه این استان دارای بیشترین میزان بزرگراه در کشور است، از عزم جزم این مجموعه در مبارزه با متصرفان اراضی دولتی گفت.

محمدمهدی بلوردی تصریح کرد: راه اندازی بانک اراضی واگذار شده جهت طرح های مختلف صنعتی، آموزشی و ورزشی توسط این اداره کل به منظور شناسایی اراضی که طرحی بر روی آن ها اجرا نشده، و بازپس گیری این زمین ها و تحویل به متقاضیان واقعی طرح ها از مهم ترین فعالیت های این اداره کل در بخش واگذاری است.

در پایان این مراسم آقای پیام موسی پور به عنوان رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات