‍ سازمان های مردم نهاد و خیری می تواند در جهت تسریع اهداف دولت موثر باشند

‍ سازمان های مردم نهاد و خیری می تواند در جهت تسریع اهداف دولت موثر باشند

‍ سازمان های مردم نهاد وخیری می تواند در جهت تسریع اهداف دولت موثر باشند

در نشست انجمن خیرین مسکن ساز با مدیرکل راه و شهرسازی استان موضوع تامین مسکن نیازمندان فاقد توان مالی مورد بررسی قرار گرفت .
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد در ابتدای این نشست؛ رئیس انجمن خیرین مسکن ساز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اهداف تعیین شده پرداخت و نقش این انجمن را درکمک به سیاستهای دولت در جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه مهم دانست .
غلامعلی سفید با بیان اینکه در طرح های آتی با هدف تامین مسکن خانواده های چند معلولی و تحت پوشش دستگاههای حمایتی، همکاری راه و شهرسازی را درجهت تامین زمین مناسب و موثر دانست و افزود:این مجموعه خیری با رسالتی که به عهده دارد قصد دارد در ادامه برنامه های گذشته با حمایت دستگاههای اجرایی و کمک خیرین در تامین مسکن گروه هدف این انجمن طرح های خوب و سازنده ای را به مرحله اجرا درآورد.
در ادامه مهندس یادگاری با اشاره به وظایف این اداره کل در تامین زمین نیازمندان و افراد واجد الشرایط خاطر نشان کرد ما در جهت تامین مسکن نیازمندان همه تلاش خودرا بکارخواهیم گرفت و باید در این چارچوب با بهره گیری از فرآیندهای قانونی از جمله ماده ۶قانون ساماندهی حمایت از تولیدو عرضه مسکن پاسخگوی نیاز متقاضیان باشیم .
مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه عنوان نمود سیاست فعلی دولت درجمیع جهات به بحث تولید مسکن با جدیت مطرح است و قطعا مشارکت و همرایی چنین مجموعه های مردم نهاد می تواند بازوی توانمند دولت باشد .
وی درادامه قول مساعد داد در راستای ضوابط و مقررات و دستورالعمل های ابلاغی دولت در تقویت و همکاری با مشارکت انجمن های مردم نهاد تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات