برگزاری دوره آموزشی نحوه تعیین تکلیف اراضی ساخته شده در سنوات گذشته با حضور ۹ استان در اصفهان

برگزاری دوره آموزشی نحوه تعیین تکلیف اراضی ساخته شده در سنوات گذشته با حضور ۹ استان در اصفهان

برگزاری دوره آموزشی نحوه تعیین تکلیف اراضی ساخته شده در سنوات گذشته با حضور ۹ استان در اصفهان
دوره آموزشی نحوه تعیین تکلیف اراضی ساخته شده در سنوات گذشته با حضور روسا و کارشناسان ادارات واگذاری اراضی ۹ استان در استان اصفهان در حال برگزاری است.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، دوره آموزشی نحوه تعیین تکلیف اراضی ساخته شده در سنوات گذشته با حضور روسا و کارشناسان ادارات واگذاری اراضی ۹ استان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مرکزی، لرستان، ایلام، بوشهر، لارستان و اصفهان به میزبانی استان اصفهان و با حضور فرزانه جاهد مدیرکل واگذاری سازمان ملی زمین و مسکن طی یک دوره دو روزه درروزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه در حال برگزاری است.
حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان در ابتدا با خیرمقدم به مدعوین این دوره بیان داشت: بیش از ۷۰ درصد درخواست های مردمی در حوزه املاک و حقوقی بحث واگذاری اراضی است که حفظ و صیانت از این اراضی به عنوان نماینده دولت و به عنوان بیت المال از جمله وظایفی است که لازم است در راستای قانون انجام پذیرد.
وی افزود: مشکلاتی در زمینه واگذاری اراضی در استان ها وجود دارد که نیاز به یک روش متحد و برگرفته از قوانین و ضوابط در این زمینه بسیار لازم حائز اهمیت است.
جاهد مدیرکل واگذاری سازمان ملی زمین و مسکن نیز خاطر نشان ساخت: کارکردن در راستای قانون قطعا مشکلات و سختی هایی دارد که نهایت باید تنها به قوانین تمکین نمود.
وی افزود: مهم این است که در این زمینه با مصادیق پیش رویم و با وجود مکاتبات بسیاری که در این حوزه در بخش واگذاری ها وجود دارد لازم است تا بدون حواشی و با استفاده از ابزار های قانونی مشکلات را حل و فصل نماییم.
گفتنی است در این دوره آموزشی ضوابط حاکم بر واگذاری، اساسنامه ها، دستورالعمل های مربوطه و دستورالعمل های اراضی تصرفی، آموزش و مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات