تضمین سلامت و تداوم جامعه با امر به معروف و نهی از منکر

تضمین سلامت و تداوم جامعه با امر به معروف و نهی از منکر

معاون توسعه منابع و رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل راه و شهرسازی ، اجرا و انجام این مهم را یکی از ارکان تضمین سلامت جامعه برشمرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در نشست اعضای شوراهای امربه معروف و نهی از منکر و شورای اقامه نماز ادارات استان در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) ، محسن سهرابی با استناد به صحبتهای استاندار و فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ،  ضمن اشاره به هجمه های دشمن در همه ابعاد اعم از اقتصادی ، سیاسی، و مهمتر از همه فرهنگی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت گسترده ابتدا در خانواده تا در گسترده ترین بخش جامعه چهره نمایی کند ، که بتوان در همه ابعاد شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش آموزه های انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: خوشبختانه با استعانت از درگاه پروردگار ، اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه هم در کنار دیگر دستگاه ها در چارچوب تصمیمات ستاد امر به معروف و نهی از منکر همه مصوبات ستاد را با موفقیت اجرا نموده است .

سهرابی افزود: امر به معروف و نهی از منکر مطمئنا هزینه داشته ، دارد و خواهد داشت اما آنچه محرز و مسلم است ، شکوفایی ، سربلندی و موفقیت پس از آن خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات