پیشرفت ۹۶ درصدی احداث باند دوم محور  یاسوج –سمیرم

پیشرفت ۹۶ درصدی احداث باند دوم محور یاسوج –سمیرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، عبد المجید نژاد صفوی  در بازدید از عملیات اجرایی چهارخطه نمودن  باند دوم محور یاسوج – سمیرم  گفت: با پیگیری های صورت  گرفته تزریق اعتبار و رفع مشکل قیر عملیات اجرایی این محور با شتاب بسیار خوبی در حا ل انجام است .

نژاد صفوی ضمن اشاره به  اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء  ضریب ایمنی و تعریض در سطح این  محور، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در این محور اقدامات در خور توجه‌ای در زمینه تعریض و چهارخطه شدن در دست اجراست.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی باند دوم  چهار خطه  یاسوج -سمیرم به طول ۱۲ کیلومتر با  با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد هم اکنون در دست اجرا است که امیدواریم با توجه به اینکه قیر پاشی  ویک  خط اسفالت نیز انجام شد طی چند روز اینده به بهره برداری برسد.

نژاد صفوی اعتبار این پروژه را ۲۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی عنوان کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی تاکید کرد: این پروژه دارای ۴۲ دهنه پل به طول کمتر از ده و یک دهنه پل به طول بالای ده متر دارد .

نژاد صفوی گفت:بااجرای ۷کیلومتر از این پروژه  که حد فاصل پل تلگاه تا مسجد بین راهی از یاسوج است، مسیری چهارخطه را خواهد داشت که کلیه روستاهای بخش مارگون و لوداب  و هم چنین ۱۰۰درصد ساکنین شهرستان دنا ، و در مجموعه جمعیتی بالغ بر ۱۹ هزار خانوار این مسیر نیز بهره مند خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ترانزیتی بودن محور مذکور و  اینکه این قطعه بخشی از کریدور جنوب  به شمال کشور است ، کاهش میزان تصادفات، زمان سفر، مصرف سوخت، آلودگی هوا، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و از میان برداشتن نقاط حادثه خیز محور از مزایای این طرح است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات