معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به لرستان:  در بازآفرینی باید قدرت تصمیم‌گیری به مدیران استانی واگذا...

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به لرستان: در بازآفرینی باید قدرت تصمیم‌گیری به مدیران استانی واگذا...

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان ، سیدمحمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازافرینی شهری برای بازدید از بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری به استان لرستان سفر کرده است، نخست به بروجرد رفت و  پس از بازدید از پروژه تبدیل خیابان جعفری به پیاده‌راه در این شهر، دستور  داد در اسرع وقت برای این پروژه شهری مشاور انتخاب شود .

وی افزود: پیاده‌رو سازی سه‌راه جعفری و طرح توسعه امام‌زاده جعفر مستلزم تهیه طرح و همکاری دستگاه‌های دخیل در بازآفرینی شهری است .

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران سپس به خرم‌آباد رفت و در بازدید از خانه چنگایی خرم آباد اظهار کرد: بازآفرینی خانه چنگایی که در محدوده قلعه فلک الافلاک قرار گرفته، بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

وی در این بازدید افزود: باید هر چه سریع‌تر حریم خانه تاریخی چنگایی آزاد شود تا این خانه به عنوان یک مکان تاریخی و گردشگری مورد استفاده قرار گیرد .

پژمان در بخش دیگری از این سفر با استاندار لرستان دیدار و عنوان کرد: همه نهادها و ارگان‌های درگیر بازآفرینی در استان باید زیر چتر نماینده عالی دولت، هماهنگ باشند .

معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار افزود: ارائه یک نسخه واحد برای بازآفرینی شهری در کل کشور درست نیست؛  بنابراین در بازآفرینی باید قدرت تصمیم گیری به مدیران استانی داده شود .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات