۳۰۰ دانش آموخته در وزارت راه و شهرسازی به کار گرفته می شوند

۳۰۰ دانش آموخته در وزارت راه و شهرسازی به کار گرفته می شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد،سید سعید سید علایی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: آزمون استخدامی این افراد تیرماه امسال برگزار شد و ۲۳ مهر ماه امسال نیز مصاحبه آنان انجام خواهد شد.
وی افزود: این نیرو ها در حوزه های حمل و نقل، فناوری اطلاعات، حقوقی، مالی، مدیریت ساخت و سرمایه گذاری بکار گرفته می شوند.
سید علایی بیان کرد: هم اینک ۶۸ هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی مشغول به فعالیت هستند.
سید علایی عنوان کرد: بانک اطلاعاتی مدیران در این وزارتخانه ایجاد می شود تا اطلاعات علمی و قابل اتکا در بخش های شایستگی ، دانش مهارتی و تخصص نیروها به طور دقیق مشخص شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در ادامه گفت: بازآفرینی شهری یکی از سیاست های مهم دولت یازدهم و دوازدهم بوده و اقدامات قابل توجهی نیز در این زمینه انجام شده است.
وی ابراز داشت: در زمینه بازآفرینی شهری و برای ارتقای این حوزه معاونتی با عنوان بازآفرینی شهری و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و احمد لحاظ شده که باید همانند سایر ماموریت ها اقدام های قابل توجهی توسط آن صورت بگیرد.
سید علایی گفت: موقیعت جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ظرفیت های متفاوت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به آمار ارائه شده، اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ۲ سال اخیر در حوزه های مسکن، بازآفرینی شهری، ریلی و بهداشت و درمان اقدامات چشمگیری انجام داده است.
سید عبدالمجید نژاد صفوی روز یکشنبه در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان اجرایی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات محمدعلی علیمردانی مدیر کل راه پیشین نیز تجلیل شد.
۶ هزار و ۵۴۸ کیلومتر راه ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر اصلی و یک هزار و ۲۳۸ کیلومتر نیز فرعی است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات