پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل به مناسبت هفته حمل‌ونقل و روز راهدار

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل به مناسبت هفته حمل‌ونقل و روز راهدار

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن هفته حمل‌ و نقل و روز راهداری را به کلیهٔ دست‌اندرکاران و تلاشگران این عرصه تبریک گفتند ، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۶ آذر روز ملی حمل‌ و نقل و رانندگان یادآور حماسه تاریخی و ماندگار سال ۱۳۶۲ دلیرمردان عرصه حمل ‌و نقل کشور است که با سردادن لبیک به فرمان فرمانده و منادی مراد خویش - حضرت امام خمینی (ره) ، اقتدار ، عزت ، ولایت پذیری و غیرت مردانهٔ خویش درحرکتی جهادگرانهٔ درآن شرایط حساس ازجان و مال خود گذشتند و دوشادوش دلاورمردان عرصه دفاع‌مقدس، برگ زرین دیگری را بر کتاب افتخارات ایران اسلامی افزودند .

اول دی ماه روز راهدار بنام افرادی است که سربازان خط مقدم جاده‌ها هستند. کسانی که کمتر از آنها نام‌برده می‌شود ولی حضورشان غیر قابل انکار است . راهدارانی که در سرمای طاقت‌فرسای زمستان و گرمای سخت تابستان در راستای خدمت‌رسانی و برقراری تردد ایمن از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند.

بدون تردید، گرامیداشت این هفته ، فرصت سترگی است برای ارج نهادن به خدمات طاقت‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی‌ناپذیر حمل‌ونقل و گرامیداشت مجاهدت‌های شبانه روزی و مخلصانه راهداران. ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام وتلاش شبانه روزی آنان را ارج می نهم.

در این هفته ارزشمند، به امید دریافت بزرگ‌ترین پاداش‌ها که همانا جلب رضای الهی و رضایت مردم عزیزمان است، دست تک تک همکاران عزیزم در خانواده بزرگ راه و شهرسازی را به گرمی می‌فشارم و بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ت جدید میثاق می‌نماییم تا در مسیر پرفراز و نشیب اما خداپسندانه و مردم‌مدارانه خدمت‌رسانی به خلق خدا، آگاهانه‌تر و مهم‌تر از آن عاشقانه‌تر از گذشته با تمام توان بر تلاش خویش بیفزاییم.

محبوب حیدری

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات