بازدید معاون ساخت و توسعه راههای کشور از پروژه باند دوم رودان – کهنوج

بازدید معاون ساخت و توسعه راههای کشور از پروژه باند دوم رودان – کهنوج

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، در جریان این بازدید، علی علیزاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان توضیحاتی را ارائه و اظهار کرد: این پروژه که از ابتدای سال جاری از رودان به کهنوج در حال اجراست دارای ۷ کیلومتر طول، یک تونل ۶۰۰ متری و یک دستگاه پل بطول ۲۰۰ متر و نیز یک دستگاه پل دیگر بطول  ۴۵ متر می باشد.

وی ادامه داد: عملیات خاکبرداری محور در حال انجام است و انشاالله امیدواریم تا پایان سال ۹۸، عملیات خاکبرداری و زیرسازی این ۷ کیلومتر به اتمام برسد.

علیزاده در ارتباط با اعتبار ساخت محور رودان - کهنوج اظهار داشت: برای اجرای ۷ کیلومتر از مسیر، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان احداث باند دوم محور رودان - کهنوج را پراهمیت توصیف کرد و بیان نمود: با توجه به موقعیت راهبردی و ترانزیتی منطقه اجرای این پروژه زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی و معدنی و زمینه توسعه و شکوفایی این استان را بدنبال خواهد داشت. ایشان یادآور شدند که محور بندرعباس- رودان – کهنوج یکی از کریدورهای اصلی شرقی – غربی کشور است که سهم بسزائی در ترانزیت کالا به مقاصد آسیای میانه و افغانستان دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان

    اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات