امضای تفاهم نامه تکمیل و واگذاری ۹۳۱ واحد مسکونی برای واگذاری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

امضای تفاهم نامه تکمیل و واگذاری ۹۳۱ واحد مسکونی برای واگذاری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ، مدیر کل راه و شهرسازی استان در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با سازمان ملی زمین و مسکن و به منظور حل مشکل مسکن مدد جویان کمیته امداد اظهار داشت : در این راستا ۷۷۵ واحد مسکونی از پروژه های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و نیز ۱۵۶ واحد مسکن استیجاری شهرهای استان در غالب تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی ( ره ) به امضا رسید .
ابراهیم مبارک قدم افزود : هزینه این واحدها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه ها و از طریق اعطای تسهیلات یارانه دار و کمک های مالی کمیته امداد تامین می شود .
این مقام مسئول در خصوص واگذاری زمین به کمیته امداد نیز تصریح کرد : در این خصوص نیز به تعداد نیاز اعلامی و پس از بررسی لازم بصورت مسکن گروهی به کمیته امداد واگذار می شود .
مدیر کل راه و شهرسازی همچنین با اشاره به سیاستهای وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه بازآفرینی پایدار شهری ، خاطر نشان کرد : توانمند سازی اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ساکنان بافتهای حاشیه ای در دستور کار قرار دارد .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) نیز در سخنانی با اشاره به اقدامات این نهاد در بافتهای حاشیه ای افزود : برای ساکنان این مناطق علاوه بر پرداخت تسهیلات مختلف بویژه برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز ارائه می شود .
سهندی همکاری با سمن ها و کانونهای کمیته امداد را راهکارهایی موثر برای بافتهای فرسوده دانست .
در ادامه تفاهم نامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید .


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات