موسسه امین ظرفیتی ارزنده برای توسعه آبادانی و محرومیت زدایی در آذربایجان غربی محسوب می شود .

موسسه امین ظرفیتی ارزنده برای توسعه آبادانی و محرومیت زدایی در آذربایجان غربی محسوب می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ، ابراهیم مبارک قدم در این دیدار با مدیر عامل موسسه امین قرب کربلا در استان ضمن تبریک انتصاب ایشان به این سمت ، همکاریهای دوجانبه راه شهرسازی و موسسه امین را فرصتی مهم برای توسعه استان دانست و گفت : عملکرد این موسسه در نقاط مختلف کشور گویای توانمندی و تعهد لازم برای شکوفایی ملی است و در هیمن راستا برای تقویت و همکاری های دو جانبه اعلام آمادگی می کنیم .
وی ضمن تشریح وظایف و فعالیتها و برنامه های راه و شهرسازی استان در حوزه های مختلف تصریح کرد : تعدد فعالیتها نیازمند مشارکت بین بخشی است و بر این اساس راه و شهرسازی در قالب تفاهم نامه های همکاری مشترک با دستگاههای اجرایی مختلف درصدد سرعت بخشی توام با کیفیت در پروژه ها است .
مبارک قدم با اشاره به پروژه های موسسه امین در حوزه راه و شهرسازی استان افزود : دو پروژه مهم راههای روستایی و احداث دو تونل در محور شاهین دژ به تکاب توسط موسسه امین در حال اجراست .
وی با بیان اینکه راه و شهرسازی استان در خصوص رفع موانع موجود در اتمام این دو پروژه بزرگ از جمله تامین قیر و پرداخت مطالبات اعلام آمادگی می کند اظهار داشت : اتمام پروژه به منظور جلب رضایت مردم از طریق رفع موانع اداری ، حقوقی و فنی اجرایی با همکاری موسسه امین به طور جد در دستور کار قرار دارد .
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : در حال حاضر ۴۰ کیلومتر راه روستایی توسط موسسه امین در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک با شرکت ساخت و توسعه آماده آسفالت ریزی است که راه وشهرسازی برای تامین قیر پرداخت بخش عمده ای از بدهی آمادگی لازم را دارد .
این مقام مسئول در خصوص اتمام دو دهنه تونل در محور شاهین دژ به تکاب نیز افزود : این دو دهنه تونل نیز در مراحل نهایی قرار دارند و امید می رود تا با مساعد شدن شرایط جوی و تامین قیر از سوی راه و شهرسازی در آینده نزدیک به بهر برداری برسند.
مدیر کل راه و شهرسازی در ادامه بر ضرورت تقویت همکاریهای دو جانبه با موسسه امین در خصوص تکمیل کریدور غرب ، کمربندی شرقی ارومیه و قطارپرسرعت ارومیه – تبریز تاکید کرد.
اسلامی مدیر عامل جدید موسسه امین نیز در سخنانی ضمن اراِیه گزارشی از توانمندی های فنی و اجرایی موسسه و تقدیر از مسولیت پذیری و پیگیری راه وشهرسازی استان برای اتمام پروژه های نیمه تمام برای تقویت همکاری ها اعلام آمادگی کرد .
وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای این موسسه در نقاط مختلف کشور و استان ، رفع محرومیت از چهره استان را از اولویت اساسی این موسسه برشمرد .


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات