استخدام مهندس عمران و معمار در دفتر مهندسی ساختمان پایستار

استخدام مهندس عمران و معمار در دفتر مهندسی ساختمان پایستار

http://www.bananews.ir/بنانیوز- راهبرد اساسی پایستار در کرج، انجام فعالیت­ های مهندسی با رعایت موازین دقیق و بر اساس دانش و فناوری روزآمد و تعامل درست و صادقانه با دیگر سازمان­ها و نهادها بوده،به ­گونه ­ای که در سطح استان و بلکه در سطح کشور اثرگذار شود. جهت اطلاع بیشتر، متن خط مشی اخلاقی و کیفی پایستار را دریافت و مطالعه فرمایید. لذا مشخصاً و صرفاً از همکارانی که اهتمام و فرصت کافی برای انجام طراحی ­ها و فعالیت ­های نظارتی دارند دعوت می­شود که نسبت به ارسال رزومه اقدام نمایند. بدین منظور، جهت ثبت دفتر طراحی حقیقی نیاز به پیوستن مهندسان دارای پروانه اشتغال و عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به شرح ذیل می­ باشد.

 
آگهی شماره یک :

 

استخدام دفتر مهندسی ساختمان پایستار,استخدام مهندس نقشه کش استخدام مهندس مکانیک استخدام مهندس معماری استخدام مهندس معمار استخدام مهندس عمران استخدام مهندس برق استخدام منشی استخدام در کرج
ملاحظه ۱ : رزومه مهندسان پایه ۲ اصلی فارغ­ التحصیل دانشگاه­های معتبر که به­ زودی امکان ارتقاء به پایه ۱ را داشته باشند نیز بررسی می­شود.
ملاحظه ۲ : لطفاً رزومه ارسالی حداقل حاوی اطلاعات سن، وضعیت تأهل، مدرک تحصیلی، دانشگاه، تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ اخذ پروانه، پایه فعلی، صلاحیت­های پشت پروانه، تلفن همراه و ایمیل باشد.
ملاحظه ۳ : لطفا درخواست خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نموده و در عنوان ایمیل کد مربوطه (ستون آخر جدول فوق) درج گردد.

آگهی شماره دو :
جهت تکمیل کادر دفتر منحصراً از میان افراد ساکن کرج نیاز به مشاغل زیر می­باشد:

 

استخدام دفتر مهندسی ساختمان پایستار,استخدام مهندس نقشه کش استخدام مهندس مکانیک استخدام مهندس معماری استخدام مهندس معمار استخدام مهندس عمران استخدام مهندس برق استخدام منشی استخدام در کرج

ملاحظه ۱ : فارغ ­التحصیل کارشناسی عمران یا کارشناسی ارشد سازه از دانشگاه معتبر با توانایی انجام محاسبات دستی و تسلط به یک نرم افزار تحلیل سازه ضروری است. علاقه­ مندی به همکاری در انجام طرح­های پژوهشی و نگارش گزارش­های فنی مزیت خواهد بود.
ملاحظه ۲ : تسلط به کار با اتوکد و تهیه نقشه­های معماری، سازه، برق و مکانیک و نقشه اجرایی الزامی بوده و آشنایی با سخت افزار کامپیوتر و شبکه، کار با X-Steel و آشنایی با BOM/MTO، AutoLISP، Solid Works، Free Hand و Corel مزیت می­باشد.
ملاحظه ۳ : تایپ فارسی، لاتین، فرمول نویسی در محیط MS WORD، زبان انگلیسی قوی (خواندن و نوشتن)، کار با شبکه، استفاده از اینترنت و ایمیل و نیز آشنایی با روال جاری نظام مهندسی/کانون مهندسان/شهرداری کرج الزامی است. کار با توابع در محیط Excel، تهیه گانت چارت، کار با MS Project، مکالمه انگلیسی، کار با Photoshop و طراحی Website مزیت است.

نکته : رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی می باشد.

خواهشمند است رزومه کامل، دقیق و به ­روز شده خود را که حاوی عکس جدید، تلفن همراه، و ایمیل باشد جهت تعیین وقت مصاحبه تا تاریخ ۸ تیرماه به آدرس زیر ارسال فرمایید. همچنین در عنوان ایمیل کد مربوطه (ستون آخر جدول فوق) درج گردد.

ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که مدارک خود را ارسال می­فرمایند، به اطلاع می­رساند تنها با کسانی که مورد نظر برای مصاحبه قرار گیرند مکاتبه خواهد شد.

نظرات