مجمع عمومی سالیانه انجمن پیمانکاران عمرانی آذربایجان‌غربی برای انتخاب بازرسان خود برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه انجمن پیمانکاران عمرانی آذربایجان‌غربی برای انتخاب بازرسان خود برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه انجمن پیمانکاران عمرانی آذربایجان‌غربی برای انتخاب بازرسان خود برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه انتخابات بازرسان انجمن پیمانکاران عمرانی استان آذربایجان‌غربی، ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای خانه جوان ارومیه با حضور تعداد زیادی از نمایندگان شرکت‌های عضو و بازرس اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به‌منظور ارائه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره و انتخاب بازرسان اصلی و علی‌البدل برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی انجمن پیمانکاران عمرانی استان آذربایجان‌غربی، مجمع عمومی عادی سالیانه انتخاب بازرسان این انجمن با تعیین هیئت‌رئیسه مجمع به ریاست مهندس قاسملو و با ترکیب دو نفر ناظر و یک منشی برای انجام انتخابات بازرسان، فعالیت خود را آغاز کرد.


گزارش عملکرد سال ۱۳۹۵ هیئت‌مدیره توسط مهندس خسرو خوش‌خلقی قرائت و پس‌ازآن " تراز مالی" انجمن به‌وسیله مهندس آذرخویش برای مدعوین و اعضای حاضر، ارائه شد.
قرائت گزارش بازرسان سابق انجمن نیز از دیگر برنامه‌های مجمع عمومی عادی بود که این امر توسط مهندس افشین محمدی انجام پذیرفت.
در ادامه این برنامه، بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۶ انجمن پیمانکاران عمرانی استان آذربایجان‌غربی توسط مهندس آذرخویش خزانه دار انجمن قرائت و به‌وسیله اعضای حاضر در مجمع، مورد تایید و تصویب قرار گرفت.
علاوه براین، در این مجمع، به پیشنهاد نماینده اداره کار، روزنامه سراسری کثیرالانتشار استانی و یا کشوری به‌عنوان کانال رسمی انجمن جهت انتشار اطلاعیه‌ها و آگهی‌های آن انتخاب شد.
در انتهای مجمع و قبل از برگزاری انتخابات، هر یک از نامزدهای انتخابات بازرسان انجمن پیمانکاران عمرانی استان آذربایجان‌غربی به مدت یک دقیقه به معرفی خود و برنامه‌های پیشنهادی پرداختند.
گفتنی است در انتخابات صورت گرفته اعضای حاضر در مجمع عمومی، مهندس مهدی فرج پور با به دست آوردن بیشترین رای به‌عنوان نفر اول و مهندس نیک‌ وهاب‌زاده با کسب دومین رای، به‌عنوان دو بازرس اصلی انجمن برای مدت یک سال انتخاب‌شده و مهندس سیاوش صباح نیز با احراز جایگاه سوم به‌عنوان بازرس علی‌البدل، برگزیده شد.

عکس های مرتبط


روابط‌عمومی انجمن پیمانکاران‌عمرانی استان آذربایجان‌غربی

لینک اصل خبر در سایت انجمن پیمانکاران عمرانی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    انجمن پیمانکاران عمرانی استان آذربایجان غربی

    انجمن پیمانکاران عمرانی استان آذربایجان غربی یک انجمن می باشد

      نظرات