سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۳۳۲ طرح در این استان بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۳۳۲ طرح در این استان بهره برداری یا کلنگ زنی می شود.

مجید نظری دهکردی در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مجموع اعتبار این طرح ها چهار هزار و ۲۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۲۸۰ طرح عمرانی و استانی با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.

نظری دهکردی تصریح کرد: از این مبلغ ۸۰۴ میلیارد ریال از محل منابع ملی، ۲۹۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ۳۸۸ میلیارد ریال از محل منابع داخلی، ۲۶۸ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی، ۹۵۹ میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی و ۳۷۳ میلیارد ریال از سایر ردیف ها تامین و هزینه شده است.

وی بیان داشت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم ۷۶۳ نفر در شهرستان های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری فراهم خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از مجموع طرح های قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال ۲۱۴ طرح با دو هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال استانی و ۶۶ طرح با ۸۱۰ میلیارد ریال ملی است.

وی عنوان داشت: از مجموع این طرح ها ۳۱ طرح در شهرستان اردل، ۴۵ طرح در شهرستان بروجن، ۱۳طرح در شهرستان بن، ۱۳ طرح در شهرستان سامان، ۵۶ طرح در شهرستان شهرکرد، ۳۰ طرح در شهرستان فارسان، ۳۱ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۱۷ طرح در شهرستان کیار، ۴۲ طرح در شهرستان لردگان و دو طرح در سطح استان بهره برداری می شود.

نظری دهکردی اظهار کرد: طرح های قابل بهره برداری در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال در زمینه های مسکن، گردشگری، آموزشی، فرهنگی، مذهبی، صنعتی، ورزشی، فضای اداری، زیرساخت، شیلات، کشاورزی و آبخیزداری، بهداشتی و درمانی، خدماتی و دامپروری است.

وی ادامه داد: دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۵۲ طرح ملی و استانی با ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از این تعداد ۱۱ طرح با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت ملی و ۴۱ طرح با ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت استانی است.

وی یادآور شد: از این تعداد عملیات ساخت و احداث دو طرح در شهرستان اردل، چهار طرح در شهرستان بروجن، سه طرح در شهرستان سامان، ۱۲ طرح در شهرستان شهرکرد، هفت طرح در شهرستان فارسان، هفت طرح در شهرستان کوهرنگ، ۱۱ طرح در شهرستان کیار و ۶ طرح در شهرستان لردگان آغاز خواهد شد.

نظری دهکردی عنوان کرد: همچنین در دهه فجر امسال ۷۱۶ واحد مسکن مهر از سوی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بهره برداری و ۸۰۰ سند مالکیت روستایی و ۲۱۷ قطعه زمین از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به متقاضیان واحد شرایط واگذار می شود.

وی اظهار داشت: طرح های دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرستان های ۹ گانه این استان از سوی ۲۲ دستگاه اجرایی بهره برداری و یا کلنگ زنی می گردد.

لینک اصل خبر در سایت انجمن پیمانکاران عمرانی استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    انجمن پیمانکاران عمرانی استان چهارمحال بختیاری

    انجمن پیمانکاران عمرانی استان چهارمحال بختیاری یک انجمن می باشد

      نظرات