معاون استاندار در کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی استان:
      
      ۶۰۵ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری به شبکه دولت متصل می شود.

معاون استاندار در کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی استان: ۶۰۵ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری به شبکه دولت متصل می شود.

سیامک سلیمانی دشتکی در کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این تعداد ۴۰ شهرداری، ۱۲۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت، ۶۷ دهیاری ۲۶۴ دستگاه استانی و بقیه دستگاه های اجرایی شهرستانی است.

وی افزود: ۴۴۰ دهیاری چهارمحال و بختیاری برای اتصال به شبکه دولت شناسایی شده که از این تعداد تاکنون تنها ۶۷ دهیاری متصل شده اند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تا اردی بهشت سال آینده باید تمامی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری میز خدمت حضوری و تا پایان ابان سال آینده میز الکترونیکی خود را راه اندازی کنند.

وی بیان داشت: افزایش سرعت در خدمات رسانی، صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه ها، بهبود در دریافت خدمات و کم شدن ترافیک از مهمترین مزیت های اتصال دستگاه های اجرایی به شبکه دولت و راه اندازی میز خدمت در آن ها محسوب می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: براساس تدابیر اندیشیده شده از سال آینده با راه اندازی سیستم احراز اصالت هویت برخط ثبت احوال در دستگاه های اجرایی استان دریافت کپی مدارک شناسایی حذف خواهد شد.

وی عنوان داشت: هم اینک ۱۲۹ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری به شبکه فیبر نوری متصل شده که از این تعداد ۸۱ دستگاه اجرایی در مرکز استان است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: توجه به هوشمندسازی و تبدیل شهرکرد به شهر هوشمند یکی از مهمترین برنامه های اولویت دار مسئولان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور در پیشنهادی جمع آوری سرعت کاه های خیابان آیت الله کاشانی شهرکرد و نصب چهار دستگاه دوربین کنترل سرعت در دستور کار قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت انجمن پیمانکاران عمرانی استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    انجمن پیمانکاران عمرانی استان چهارمحال بختیاری

    انجمن پیمانکاران عمرانی استان چهارمحال بختیاری یک انجمن می باشد

      نظرات