بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات یزد

بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات یزد

رییس و تنی چند از مدیران سازمان، در بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات یزد، با فعالان حوزه خدمات فنی مهندسی درباره شیوه های نوین آموزشی و فرهنگ‌سازی در جامعه رایزنی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان، دیدار با جمعی از کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات از منطقه ویژه علم و فناوری و تعدادی از ارگانهای دولتی و تبادل نظر در خصوص مواردی چون نظارت سازمان در بخش لوله کشی آب ساختمانها، راه کار های شناسایی ساختمانها از طریق کد GNAF و همکاری سازمان در این خصوص، بازدید از سامانه های شرکت توزیع نیروی برق ، رایزنی با مرکز فاوای شهرداری یزد و تاکید بر لزوم ایجاد کارگروه فناوری اطلاعات بین سازمان و شهرداری در جهت ارتباط بیشتر بین سازمان و شهرداری از جمله برنامه های انجام یافته در این بازدید بود.

دیدار با استارت آپ های فعال در استان، رایزنی با فعالین حوزه آموزش و شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی مهندسی در جهت ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به مهندسین عضو و نقش پر رنگ تر سازمان در فرهنگ سازی در سطح جامعه از دیگر مسائل مطرح شده در این بازدید بود.

سیزدهین نمایشگاه کامیتکس استان با حضور ۴۶ استارت آپ، ۲۱ ارگان دولتی و ۲۵ شرکت خصوصی در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات