سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان


سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان

در سفر مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان کلنگ احداث ۱۹۲ واحد مسکن در کاشان به زمین زده شد.آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر کاشان، عملیات اجرایی بزرگ ترین پروژه عمرانی ترافیکی کاشان، کلنگ مجتمع مسکونی ۵۰ واحدی نابینایان و کم‌بینایان کاشان،آغاز همزمان عملیات اجرایی سه تقاطع غیر هم‌سطح،ابلاغ تمهیدات ساخت بزرگراه امام رضا (ع)،پروژه بازآفرینی شهری ورزشگاه تختی شهرضا،بهره‌برداری از باند دوم نیک‌آباد- حسن‌آباد ، روکش آسفالت ورزنه -‌ حسن‌آباد و آغاز عملیات اجرایی ۴۰ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در استان اصفهان از جمله پروژه هایی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح یا به بهره برداری رسید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان که در اولین روز سفر وزیر راه و شهرسازی، وی را همراهی می کرد، با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد و آیت الله ناصری از علمای برجسته جهان تشیع در اصفهان دیدار نمودند.
در این سفر مهندس عسکری طی گفتگو با وزیر در خصوص مشکلات و چالش های پیش روی نظام مهندسى مطالبی را بیان نمود. مهندس اسلامی نیز در راستاى ارتقای تعاملات بیشتر وزارت خانه و سازمان، خواستار ارایه راهکارهاى اجرایی جهت تسهیل امور مردم و مهندسان و نظام مهندسی ساختمان شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات