پیام رئیس نظام مهندسی ساختمان استان چهار محال وبختیاری  به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام رئیس نظام مهندسی ساختمان استان چهار محال وبختیاری به مناسبت فرا رسیدن سال نو

بسمه تعالی


همکار محترم

فرا رسیدن نوروز باستان و سال نو را محضر پرمهر شما تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از عزت و برکت از خداوند متعال مسئلت دارم.
مفهوم نوروز در نو شدن و شکوفایی ست و زدودن روح و شستن کدورتها و رنجشها و جای دادن محبت و دوستی با هم بودن و شاد بودن  است .
در سالی که گذشت نظام مهندسی ساختمان چهارمحال وبختیاری  با فراز و فرودهایی همراه بود ولی همواره درصدد بودیم در این شرایط حساس و سختی که سازمان قرار گرفته با همگرایی و وحدت سازمانی
با تفکر ها ، نگرش ها و سلیقه های مختلف اقدامات موثری را به انجام رسانده و توانمندی های این سازمان را در عرصه استانی  ظهور برسانیم.
امروز توانمندی های جامعه مهندسی در جامعه به اثبات رسیده و آنچه که حائز اهمیت است حفظ دستاورها و ارزش ها با تکیه بر رعایت اخلاق حرفه ای است.
بی تردید   مشارکت پرشور نشانه های پویایی ، گذشت ، شاد بودن و طراوت سازمان و خواست اعضای محترم در جهت حرکت به سوی تعالی سازمانی و اهداف مدنظر در قانون نظام مهندسی می باشد و این حماسه حضور قطعاً انگیزه مسئولیت پذیری برای خدمت رسانی در جهت حصول مطالبات برحق اعضاء وخواستگاه روحیه کار و تلاش و پیگیری مضاعف خواهد بود.
امیدوارم که با همکاری ، همدلی و تعامل سازنده جامعه مهندسی و با تلاش و کوشش بتوانیم در مسیر رونق، رشد و توسعه صنعت ساختمان ، ارتقاء جایگاه حرفه مهندسی و آبادانی استان گام های موثری برداریم و شاد بودن را در کنار هم تجربه کنیم.



مهران کوهی کمالی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات