پیام نوروزی ریاست سازمان #

«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال»

و بار دیگر در فصل دگرگونی طبیعت قرار گرفتیم تا فرارسیدن بهار را بهانه رویش جوانه‌ها ی «نوشدن» در وجودمان قراردهیم. دست شکر و نیاز به آسمان فراز نموده و از تغییردهنده دیده‏‌ها و دل‌ها ، از تدبیرکننده شب و روز، از گرداننده سال و حال، طلب تحول می‌نماییم تا بگرداند حال ما را به نیکوترین حال ها.

نوروز، این رسم دیرینه و پرمعنا، روایتی زیبا و شگفت‌انگیزی است از هستی که پیشینیان ما با درایتی در خور نام این سرزمین، فلسفه خلقت و خاستگاه طبیعت را در این آیین پرشکوه به نمایش گذاشتند و مهر تاییدی بر یگانگی خالق خوبی‌ها زدند، نوروزی که محمل متعالی‌ترین مفاهیم انسانی و اخلاقی است.

اینک درسالی جدید برگ دیگری از دفتر عمر مان در حال ورق خوردن است. در سالی که پشت سرگذاشتیم، حوزه های عمرانی کشور و علی الخصوص استان با مشکلات فراوانی روبرو گردیدکه حل آن در سال آینده همت مضاعفی را از سوی مسئولان طلب می نماید. خداوند قادر و متعال را شاکریم که در سایه ی همت والای مهندسان و تحمل زایدالوصف آنان و با همت همکاران عزیزمان در سازمان توانستیم سالی دیگررا درخدمت خانواده بزرگ و معزز مهندسی استان پشت سر گذاریم.

امید که در آینده ای نه چندان دور با تلاش مسئولان امر شاهد شکوفایی هرچه بیشتر کشورعزیزمان در تمامی بخش ها علی الخصوص بخش عمران باشیم.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ مهندسی و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ،وظیفه خود می دانم از زحمات و تلاشهای همکاران عزیزم و اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان که با تحمل سختی ها توانستند در تمام حوزه ها نام ارزشمند و گرانقدر مهندس را در بالاترین مقام ها حفظ نمایند، تشکر و قدردانی نمایم.

حلول سال جدید را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری محترم، دولتمردان خدوم و یکایک هم‌وطنان عزیز بویژه اعضای عالیقدر سازمان تبریک عرض می نمایم.

برای کشور عزیزمان ایران و برای شما و خانواده محترم تان سالی خوب، توام با آرامش و پیشرفت و پر از خیر و برکت، همراه با سلامتی و شادکامی آرزومندم.



لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات