در سال ۹۸ باید قابلیتهای لازم متناسب با حجم کار در سازمان ایجاد گردد

در سال ۹۸ باید قابلیتهای لازم متناسب با حجم کار در سازمان ایجاد گردد

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان یزد درمراسم دورهمی پایان سال پرسنل سازمان با اشاره به اهداف و برنامه های سال ۹۸ اظهار کرد:در سال آینده حجم کار مناسب تری به سازمان ورود پیدا می کند که در این راستا باید قابلیتهای لازم برای پذیرش این حجم کار در سازمان ایجاد گردد.

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان یزد،دکتر مهدی سالاری با تاکید بر تلاش جهت موفقیت سازمان گفت:موفقیت ما در کسب رضایت  مردم واعضای سازمان می باشد باید با ارائه خدمات مناسب  تری  در سال ۹۸ بتوانیم فراتر از انتظارات جامعه و مهندسین خدمت نماییم.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی  در سازمان افزود:در بهترین شرایط ازنظرتعامل با ادارات مرتبط با فعالیت سازمان قرار داریم اما نگران نیروی انسانی با قابلیت و انگیزه های لازم هستیم.
دکتر مهدی سالاری با تاکید برآموزش کارکنان و اعضا در سال ۹۸ گفت:جامعه به شدت در حال رقابتی شدن است وما باید یادگیری و قابلیت سازی متناسب با نیاز جامعه  را در سازمان رشد دهیم.
دکتر سالاری در خصوص ایجاد فضای مطلوب و بازسازی ساختار سازمان خاطرنشان کرد:در سال آینده برنامه بازسازی و بهسازی ساختمان اداری سازمان را خواهیم داشت تا فضای مطلوب اداری در سازمان ایجاد نماییم.
دراین مراسم که در هتل باغ مشیرالممالک برگزار شد رئیس سازمان از زحمات  کلیه پرسنل  سازمان و دفاتر نمایندگی تقدیر بعمل آورد وتعدادی ازپرسنل تکریم و معارفه شدند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات