پیام رئیس سازمان به مناسبت فرارسیدن روز معمار

دکتر سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مناسبت فرا رسیدن سوم اردیبهشت سالروز تولد شیخ بهایی و روز معمار پیامی انتشار داد.

متن پیام چنین است:

به نام معمار هستی

فرارسیدن سالروز تولد علامه و فیلسوف جهان اسلام و ایران مرحوم شیخ بهایی را که در تقویم صنعت ساختمان کشور به نام روز ملی معمار نامیده شده ، حضور اعضای محترم سازمان، به ویژه مهندسان معمار تبریک عرض می‌کنم.

معماری هر سرزمینی عضو جدانشدنی از هنر و فرهنگ آن است و خانه اولین فضای معماری است که هر انسان از بدو تولد آن را تجربه و درک می کند. خانه ای که بر اساس معماری اصیل ساخته شده و مامن آرامش و امنیت است و می‌توان آسودگی و عشق را در آن احساس وتجربه کرد و از چشمان نامحرمان دور نگه داشت.

یزد، شهر میراث جهانی و پایتخت معماری خشت خام جهان مجموعه‌هایی ارجمند و گران‌سنگ را که حاکی از رشد و گسترش معماری اسلامی و ایرانی است،در بطن خود جای داده و با تمام توان در قرون متمادی به دست معماران خوش ذوق، پاکدست و هنر آفرین، آنها را پاس داشته است .

اینجانب ضمن تبریک روز معمار، امیدوارم به کمک دستان توانمند معماران هنرمند و دلسوز این سرزمین شاهد رونق ساخت و ساز بر اساس آموزه‌های شایسته معماری نوین باشیم.

مهدی سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات