پیام رئیس سازمان به مناسبت فرارسیدن روز معمار

به نام معمار هستی
فرارسیدن سالروز تولد علامه و فیلسوف جهان اسلام و ایران مرحوم شیخ بهایی را که در تقویم صنعت ساختمان کشور به نام روز ملی معمار نامیده شده ، حضور اعضای محترم سازمان، به ویژه مهندسان معمار تبریک عرض می‌کنم.
معماری هر سرزمینی بخشی جدانشدنی از هنر و فرهنگ آن است و خانه اولین فضای معماری است که هر انسان از بدو تولد آن را تجربه و درک می کند. خانه ای که بر اساس معماری اصیل ساخته شده و مامن آرامش و امنیت است و می‌توان آسودگی و عشق را در آن احساس وتجربه کرد .
انتظار می رود تا در این روز ارزشمند بار دیگر با یادآوری به تعهد و مسئولیتی که در قبال یکایک شهروندان عزیزمان داریم به مدد از فرهنگ و تمدن غنی معماری ایرانی اسلامی ، با یکدیگر تجدید میثاق نمائیم تا فارغ از هر نگاهی ، با همدلی وهمگرایی در مسیر اهداف عالیه مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی و با تکیه بر اخلاق حرفه ای ، در جهت پیشرفت و آبادانی استان   اهتمام شایسته ای داشته باشیم.
در خاتمه بار دیگر  سوم اردیبهشت، روز معمار  رابه جامعه مهندسی استان و تمامی معماران به ویژه معماران عزیز استان صمیمانه تبریک عرض می نمایم  و موفقیت و اعتلای روزافزون تمامی این عزیزان را در حوزه
فعالیت های مهندسی و معماری از خداوند منان خواهانم.

مهران کوهی کمالی
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات