تاکید بر ساخت و ساز قانونی و فنی تخصصی در بازدید خبرنگاران از ساختمان های در دست احداث

تاکید بر ساخت و ساز قانونی و فنی تخصصی در بازدید خبرنگاران از ساختمان های در دست احداث

به همت واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد چند تن از خبرنگاران از خبرگزاری ها و روزنامه های استان یزد به مناسبت هفته روابط عمومی از دفاتر مهندسی و کارگاه ساختمانی بازدید کردند .
در این برنامه، دو دفتر طراحی مهندسی  مورد بازدید قرار گرفتند و  در آنجا  مهندس معتمد راد مدیر فنی و مشارکتهای حرفه ای  سازمان در مورد روند تولید ساختمان توضیحاتی داد و نقش دفاترمهندسی را برای خبرنگاران تشریح کرد. سپس مدیران دفاتر ضمن ابراز خوشنودی از اجرای این برنامه بازدید توضیحاتی در مورد درصد خلاف سازی ها و عملکردها و عواملی که باعث خلاف سازیها می شود توضیحاتی دادند.
این گروه سپس از ساختمان در دست احداث  یک پروژه بزرگ تجاری در یزد بازدید کردند و مراحل مختلف ساخت و ساز فنی تخصصی را از نزدیک مورد بازدید قرار دادند. در اینجا نیز پس از توضیحات مدیر خدمات مهندسی سازمان خبرنگاران با روند تولید ساختمان به صورت اصولی و استاندارد آشنا شدند .
این گروه سپس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد حضور یافتند و با مهندس زحمتکش نایب رئیس دوم سازمان دیدار و گفتگو کردند و سوالات خود را با نایب رییس سازمان در میان گذاشتند که پاسخ‌های لازم به آنان داده شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات